Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه با قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی دچار آسیب جدی از ناحیه مهره‌های کمر شد، به صورت تلفنی گفت و گو کرد و جویای احوال وی شد.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز شنبه (۱۳ آذر) به صورت تلفنی با «مسعود توکلی‌» قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی، دچار آسیب جدی از ناحیه مهره‌های کمر شده، گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عدلیه ضمن قدردانی از اقدام به موقع این قاضی فداکار، برای وی از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل و کامل کرد و گفت: دستگاه قضایی به وجود قضاتی اگاه و شجاعکه در راه خدمت به ملت از جان مایه می گذارند، افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با «یدالله موحد» رئیس کل دادگستری کرمان نیز خواستار تشویق و حمایت از قضات فداکاری‌ شد که در مسیر خدمت خالصانه به خلق، حتی از بذل جان خود دریغ نمی‌کنند و رسیدگی به امور مردم را بر هر اقدام دیگری اولویت می دهند.

رئیس قوه قضائیه در این تماس تلفنی همچنین پیگیر روند درمان قاضی توکلی زاده شد و دستورات لازم برای رسیدگی به وضعیت وی را صادر کرد.

رئیس قوه قضائیه همچنین در خصوص ضرورت انجام مراقبت‌های لازم و ایمن‌‌سازی اماکن قضایی جهت پیشگیری از بروز اینگونه حوادث، دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است «مسعود توکلی‌» قاضی شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان که به شعبه صلح و سازش معروف است، طی روزهای گذشته در حین اقدام برای ممانعت از خودکشی یک متهم، دچار آسیب جدی در ناحیه مهره‌های کمر شد و به زیر تیغ جراحی رفت. در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد. این قاضی فداکار که هم‌اکنون در منزل خود مشغول گذراندن دوران نقاهت است، اعلام کرده هیچ شکایتی از متهم ندارد و همچنان پیگیر جلب رضایت شاکیان پرونده‌ها از جمله پرونده این متهم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه قضایی قوه قضائیه درمان خودکشی جراحی غلامحسین محسنی اژه ای قاضی فداکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است