Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: در ادامه روند اقدامات نیروی زمینی ارتش در حوزه کرونا، کارکنان اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در مدت ۲۲ ماه گذشته تا مقطع کنونی همیشه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بوده و همجنان نیز رسالت خطیر خود را ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سویه جدید کرونا در برخی از کشور‌ها افزود: اقدامات پیشگیرانه ویژه‌ای به مراکز درمانی نیروی زمینی ارتش صادر شده تا بتوانیم در مقابله با سویه جدید نیز موفق باشیم.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به لطف خدا و تلاش شبانه روزی همکاران عزیزمان در بیمارستان‌ها و مراکز بهداری پادگان‌ها تاکنون هیچ گونه بیماری ناشی از سویه جدید ویروس مشاهده نشده و جای نگرانی نیست. تمام تمهیدات لازم برای تشدید رعایت دستورالعمل‌ها در سطح مراکز و پادگان‌های نیروی زمینی ارتش در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تیم‌های مجرب پزشکی، نظارتی، طب پیشگیری و روانشناسی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی بطور مستمر در پادگان‌ها حضور دارند تا تمامی جوانب تحت کنترل باشد.

امیر سرتیپ دوم موذنی با بیان اینکه همچنان غربال گری و تست‌های خوداظهاری در سطح یگان‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر سویه جدید ویروس کرونا وارد کشور شود، انشاءالله مانند گذشته با اقدامات موثر پیشگیرانه از شیوع سویه جدید ویروس کرونا در پادگان‌ها و مراکز آموزشی جلوگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقابله با کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان های ارتش اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی نیروی زمینی ارتش پادگان ها سویه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا