Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، سرهنگ خلبان شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشکر از میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب نیروی هوایی ارتش، رشته سنگ‌نوردی را یکی از رشته‌های کاربردی و مهم در ارتش عنوان و اضافه کرد: خوشبختانه هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی ارتش یکی از فعال‌ترین و پویاترین هیئت های ورزشی ارتش محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیات کوهنوردی ارتش در طول سال با برگزاری مسابقات مختلف از جمله سنگ نوردی و اجرای برنامه های کوهنوردی و کوهپیمایی فصلی و برگزاری کلاس‌های تخصصی کوهنوردی برای خانواده بزرگ ارتش، نقش بسیار اثرگذاری در ارتقای آمادگی جسمانی کارکنان ایفا می‌کند.

در پایان این مسابقات در بخش تیمی تیم های نیروی زمینی  ارتش،دانشگاه افسری امام علی(ع)  و دانشگاه علوم و فنون فارابی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

و در بخش انفرادی نیز علی کمالی از نیروی زمینی، جواد شیبانی از نیروی هوایی و حسین قاسمی‌زاده از نیروی زمینی به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

برچسب‌ها ایرنا سنگنوردی قهرمانی جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا سنگنوردی قهرمانی جهان ایرنا سنگنوردی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز