Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهمینه میلانی (زاده ۱۵ شهریور ۱۳۳۹) کارگردان، فیلم‌نامه نویس، تهیه کننده فیلم، منتقد و معمارایرانی است. تهمینه میلانی در زمینه‌های منشی‌گری صحنه و طراحی صحنه و لباس نیز فعالیت کرده‌است. تهمینه میلانی در سال ۱۳۳۹ در خیابان بهشتی ( منصور ) شهر تبریز به دنیا آمد. تهمینه میلانی فریب پیامک کلاهبرداران را خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهمینه میلانی توضیحاتی در مورد فریب خود و همسرش از سایت های جعلی را می دهد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، پیامک های کلاهبرداران تمامی ندارد و افرادی هم که در یک لحظه فریب پیامک های ارسالی را می خورند بیشمارند.هشدار ها بابت اینکه وارد هر سایتی نشوید که آدرس آن در پیامک های ارسالی درج شده هم لااقل چند بار به دست همه ما رسیده است اما گویا این ناخوآگاه ماست که پیامک های ارسالی را باز کرده و لین های آبی را لمس می کند.سپس سایت باز می شود و در کسری از ثانیه گرفتار سایت های کلاهبرداری شده ایم.

این فریب خوردن ها پیر و جوان و کوچک و بزرگ و مردم عادی و مشهور هم نمی شناسد.هر کدام از ما ممکن است یک بار طعمه این کلاهبرداری ها و فریب های اینترنتی شویم.

این بار تهمینه میلانی و همسرش فریب این سایت های جعلی را خورده اند.این کارگردان مشهور ایرانی در توضیح این حادثه گفت:«پیامکی به دستم رسید که گمان کردم از سمت قوه قضائیه است اما بعد از اینکه آن را باز کرده و لینک داخل پیامک را لمس کرده و وارد سایت شدم؛ متوجه شدم که نوعی ویروس اینترنتی بوده است.ابتدا با تصور اینکه از من شکایت شده شوکه شده بودم و برای همین به این فکر نکردم که قبل از باز کردن آدرس سایت از درست بودن نشانی مطمئن شوم.فکر می کردم آدرس سامانه ثنا است.هم زمان با ارسال این پیامک برای من، همین پیامک به همسرم هم ارسال شد.»

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تهمینه میلانی اخبار حوادث تهمینه میلانی تهمینه میلانی کارگردان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت پژمان جمشیدی و سام درخشانی پژمان جمشیدی اینستاگرام پژمان جمشیدی بازیگر بازار آزاد بهاره رهنما ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا ریحانه پارسا برهنه تهمینه میلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم‌های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 848153 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار