Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری به تحلیل عملکرد داوری دربی پرداخت.

کارشناس داوری می گوید در 2 سال گذشته داوران شانس آوردند تماشاگران نیستند.

به گزارش طرفداری، حسین عسگری در خصوص عملکرد داوری در دیدار پرسپولیس و استقلال به تسنیم گفت:

اسمی از دربی باقی نمانده، چون وقتی تماشاگر حضور نداشته باشد، صحنه‌های هیجان‌انگیز بازی کم می‌شود و در 2 سال گذشته داوران شانس آوردند تماشاگران نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور اشتباهات آنچنانی نداشت که تاثیرگذار باشد و 6 کارت زرد داد که درست بود. در نیمه اول آفساید مهاجم استقلال درست بود و نمی‌دانم مجیدی چطور به خودش اجازه می‌دهد از فاصله 10 متری که با خط آفساید داشت نظر بدهد. در نیمه دوم داور در یک صحنه به خوبی برای پرسپولیس تصمیم به ادامه بازی گرفت. در مجموع 2،3 اشتباه داشت، یکی خطایی بود روی عالیشاه صورت گرفت و داور تشخیص نداد و در ادامه خطای ترابی را گرفت.

عسگری در خصوص صحنه‌ای که استقلالی‌ها معتقد بودند داور در دقیقه 86 باید به سود آنها پنالتی می‌گرفت، عنوان کرد:

آن صحنه هم پنالتی نبود و مهاجم استقلال قبل از اینکه بازیکن پرسپولیس با او برخوردی داشته باشد، به هوا پرید و تصمیم داور به ادامه بازی درست بود. نکته دیگری که در قضاوت بنیادی‌فرد وجود داشت این بود که دوبار توپ به او برخورد کرد که برای یک داور بین‌المللی خوب نیست، به ویژه در صحنه دوم که دستور به توقف بازی را داد چون توپ در آن صحنه به بازیکنان استقلال رسید و داور می‌توانست دستور ادامه بازی بدهد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! استقلال 0-0 پرسپولیس / تمام شد؟ خیلی تاثیر گذار بود! پاس گل مهدی طارمی و گل زیبای اوتاویو مقابل پورتیموننزه (پورتیموننزه 0-3 پورتو) بهترین گلزنان جهان در سال 2021؛ تنها یک ماه تا تاریخ سازی لواندوفسکی فاز جدید اختلافات رئال مادرید و بارسلونا با لالیگا پس از ارائه طرح جانشین CVC

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد