Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر امروز مددی نبود ما را کسی به ورزشگاه راه نمی‌داد چون مرا کسی نمی شناخت.

خبرگزاری میزان - آرش برهانی، پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان دربی ۹۷ که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* این مسابقه کیفیت خوبی نداشت و از هر ۲ تیم انتظار بیشتری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه ۲ تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند و در مسابقات گذشته نمایش خوبی ارائه دادند، انتظار داشتیم بازی خوبی مشاهده کنیم، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

* حساسیت بازی باعث شد تا کیفیت ۲ تیم پایین بیاید و روی کارشان اثر بگذارد. از یک طرف ۲ تیم به دنبال پیروزی بودند، ولی هر چه بازی جلوتر رفت، حساسیت بازی روی کیفیت مسابقه تاثیر گذاشت.

* ابتدای نیمه اول، استقلال نمایش بهتری ارائه داد، ولی هر چه جلو رفت از کیفیت مسابقه کاسته شد.

* باید یک یا ۲ بازی دیگر منتظر بمانیم، چون ژستد از لحاظ فنی چیز‌هایی در چنته دارد. امیدوارم این بازیکن در ادامه راه در تیم جا بیفتد، زیرا مهاجمان زیادی داشتیم که از لحاظ فنی کیفیت خوبی داشتند، ولی نتوانستند در استقلال نمایش خوبی به ثبت رسانند. ما به مهاجم گلزن نیاز داریم و امیدوارم ژستد نیز در تیم جا بیفتد.

* اگر امروز مددی نبود ما را کسی به ورزشگاه راه نمی‌داد، چون مرا کسی نمی‌شناخت. ممنونم از اینکه ایشان هماهنگ کردند تا من به ورزشگاه بیایم.

بیشتر بخوانید: ابهران: خطا روی مهاجم استقلال پنالتی نبود/ این دربی به دیدنش نمی‌ارزید!

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی 97 استقلال آرش برهانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال دربی 97 استقلال آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود