Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد قنواتی، رئیس مسکن راه و شهرسازی هندیجان با اشاره به اجرای عملیات تکمیل ۷۹۲ واحد مسکن مهر در این شهرستان گفت: ۴۵۰ واحد در منطقه هندیجان جنوبی تکمیل و به متقاضیان آن‌ها تحویل داده شدند.

او با بیان اینکه قرارداد ۱۰ میلیارد تومانی به منظور آماده سازی معابر از سوی اداره کل راه شهرسازی استان خوزستان با پیمانکار شرکت دژ کوه زاگرس منعقد شده، افزود: بر اساس این قرارداد، پیمانکار پروژه موظف و متعهد به تکمیل و تحویل ۲۲ خیابان مسکن مهر جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنواتی به پایان عملیات اجرایی جوی و جدول در همه خیابان‌ها و عملیات زیرسازی در برخی از خیابان‌های منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون اجرای عملیات بیس اساسی در ۵ خیابان آغاز شده و بعد از آماده شدن عملیات روکش آسفالت اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص مشکلات مسکن مهر جنوبی بیان کرد: بالا بودن سطح منهول فاضلاب اداره آب و فاضلاب هندیجان، خروجی فاضلاب و بالازدن فاضلاب از منهول‌ها در خیابانها، بالا بودن انشعابات خانگی آب، احیا نشدن فضای سبز از سوی شهرداری شهرستان و همچنین جاگذاری پایه‌های برق در معابر و خیابان‌ها از اهم مشکلات منطقه هستند که باید رفع شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر پروژه عمرانی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم