Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@00:25:49 GMT

هیچ‌کدام از صحنه‌ها در دربی پنالتی نبود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۰۴۲۵

هیچ‌کدام از صحنه‌ها در دربی پنالتی نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا کهوری کارشناس داوری عملکرد بنیادی فر داور اول دربی ۹۷ را  خیلی عالی دانست. او نظراستقلالی ها درباره خطای پنالتی  پرسپولیسی ها در دقیقه ۸۷ روی ژستد را قبول ندارد و گفت:« داوری عالی بود. و صحنه دقیقه ۸۷ اصلا پنالتی نبود. اگر قرار بود این خطاها را پنالتی بگیریم، باید در بازی ۶۰ تا پنالتی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت کار داوری خوب بود و من به بنیادی فر تبریک می گویم و خیلی عالی قضاوت کرد.»

کهوری همچنین تصمیم جنجالی دیگر بنیادی فر در اواسط نیمه دوم که به سود استقلال خطا اعلام کرد و باعث اعتراض کادر فنی پرسپولیس شد را قبول ندارد و گفت:« ببینید چه داور چهارم و چه کمک داور زیر نظر داور اول کار می کنند، درست است که باید تیمی کار کنند اما رای نهایی را داور اول می گیرد. احتمالا زاویه دید بنیادی فر در آن صحنه بهتر از کمکش بوده و تصمیم نهایی را خودش گرفت.»

کارشناس داوری با آرزوی موفقیت برای داور اول دربی گفت:« بنیادی فر از داوران خیلی خوب فوتبال است و در لیگ قهرمانان قضاوت میکند و نفر دوم لیست ما است و آینده درخشانی را برایش آرزو می کنم. شک ندارم مثل فغانی به درجات بالا می رسد.»

او درباره صحنه دیگری که استقلالی ها با انتشار عکسش معتقد بودند توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورده، گفت:« من صحنه را ندیدم، اما پرس و جو که کردم گفتند ادامه بازی درست بوده است.»

۲۵۱۲۵۴
 

کد خبر 1579542

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دربی بنیادی فر داور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟