Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود اقبالی در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: مثل همیشه بازی سرد و بی‌روحی را دیدیم و خشونت و درگیری در آن زیاد بود. این بازی بدون برنامه و فقط حساسیت بیش از حد داشت. وقتی که یک شوت به سمت دروازه نمی‌زنید از این فوتبال چه تعریفی می‌شود کرد. 

وی افزود: بازیکنان فوتبال ما از نظر تاکتیکی تربیت نشده‌اند و در دفاع و حمله مشکل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی بازیکنان در حمله به دروازه حریف نزدیک می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای حمله ندارند و این فوتبال، فوتبال پینگ‌پنگی است. همه دربی‌‌ها حساس هستند اما ما در این بازی حتی یک موقعیت هم ندیده‌ایم.

اقبالی تصریح کرد: این دیدار نزدیک 27 یا 28 خطا داشت. تیم استقلال نیازمند بازیکنی است که از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را کند و ما در این تیم بازیکن طراح نمی‌بینیم و در پاس دادن بدترین راه‌حل را انتخاب می‌کنند. وقتی که نمی‌توان با تاکتیک به سمت دروازه حریف بریم مجبور می‌شویم خطای بیش از حد را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنی که میلیاردی پول می‌گیرد ولی دفاع فردی را نمی‌داند بازیکن تأثیرگذاری نخواهد بود. بازیکن باید باید بداند که برتری عددی چیست. استقلال باید در حمله و دفاع برتری عددی داشته باشد و به گونه‌ای نباشد که به محض صاحب توپ شدن بدون برنامه عمل کند. کجای دنیا این همه خطا رخ می‌دهد و این نشان‌دهنده این است که بازیکنان ما اعتماد به نفس ندارند. 

اقبالی در خصوص مهاجمان خارجی استقلال گفت: یک مهاجم که نمی‌داند کجا بایستد و در کدام موقعیت قرار بگیرد بازیکن تأثیرگذاری نخواهد بود و فرد پاس دهنده باید بداند که کجا پاس بدهد. من بازی‌های یامگا در انگلیس را دیده‌ام، او عملکرد خوبی داشته است اما نمی‌دانم چرا در لیگ ما دچار افت شده  است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: اعتقاد دارم که در بازی‌های بعد فوتبال خوبی را ببینیم. من بازی سپاهان را دیدم و همین تیم اگر در دربی باشد به مشکل می‌خورد. تیم ها برای ورود به دربی باید در بُعد روانشناختی آماده باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فوتبال خشونت مسعود اقبالی کارشناس فوتبال دربی97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏