Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اینتر که در هفته های اخیر فوق العاده نتیجه گرفت، امشب در همان نیمه اول سه بار دروازه جالوروسی را باز کرده و موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند در پایتخت ایتالیا شد.
به گزارش آریا، تیم مورینیو در خانه در حد تیم های قعرنشین سری آ هم برای اینتر مزاحمت ایجاد نکرد تا نراتزوری یکی از آسان ترین بردهای این فصل خود را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها با این فرم تیم اینزاگی، هر رقیبی مقابل اینتر محکوم به شکست است، به خصوص رم که چندین مهره کلیدی خود را در اختیار نداشت. اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست یافت. هاکان چالهان اوغلو از سمت چپ و با ارسال کرنر دقیق خود و البته روی اشتباه روی پاتریسیو، مستقیما و به شکل فوق العاده ای دروازه جالوروسی را باز کرد.
حملات نراتزوری ادامه یافت و این تیم در دقیقه 24 به گل دوم هم دست یافت. پاس کاری های متوالی این تیم در نهایت با ارسال چالهان اوغلو از سمت راست همراه بود و این بار ادین ژکو با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق به زدن گل دوم هم شد. دقایقی بعد و روی همکاری تماشایی خواکین کوره‌ا و ادین ژکو بود که ستاره بوسنیایی در موقعیتی بسیار خوب می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما این بار روی پاتریسیو به خوبی عکس العمل نشان داد.
اما در دقیقه 40 جشنواره گلزنی اینتر تکمیل شد. این بار ارسال الساندرو باستونی از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای و دقیق دنزل دومفرایس همراه شد و این مدافع هلندی هم نام خود را در بین گلزنان نراتزوری ثبت کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اینتر با برتری درخشان 0-3 راهی رختکن شد.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رم علیرغم تلاش فراوان برای کاهش اختلاف قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه اینتر نشد. در دقیقه 65 و روی ارسال الکسیس سانچس بود که آرتورو ویدال فرصت خوبی برای زدن گل چهارم اینتر هم داشت، اما ضربه او در حالتی نامتعادل راهی به دروازه رم پیدا نکرده و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 80 نیکو زانیولو در شلوغی درون محوطه فرصت داشت گل اول رم به ثمر برساند، اما ضربه او از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

- درحالی که شکست عصر چلسی برابر وستهم فرصت صدرنشینی را برای منچستر سیتی پیش آورده بود، دیگر رقیب این تیم، یعنی لیورپول، موفق شد در یک بازی سخت وولورهمپتون را شکست دهد تا منچستر سیتی مجبور باشد برای ماندن در کورس، در خانه تیمی که اخیراً فرم نسبتاً خوبی دارد و چندی پیش در همین ورزشگاه به همشهری سیتی چهار گل زده بود، برای پیروزی بجنگد.
استرلینگ (4): با ارسال دقیق فیل فودن از سمت چپ محوطه، درحالی که هیچکس مانع استرلینگ نشده بود، او موفق شد دروازه واتفورد را به آسانی با یک ضربه سر باز کند.
برناردو سیلوا (31): یک همکاری میان گوندوعان و سیلوا، هافبک آلمانی را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما پس از این که او نتوانست دروازه را باز کند، در برگشت سیلوا موفق شد در موقعیتی به مراتب سخت‌تر، در زاویه بسته دروازه واتفورد را باز کند.
برناردو سیلوا (64): بار دیگر برناردو سیلوا در گوشه محوطه از سمت راست صاحب توپ شد و با یک ضربه قوس‌دار زیبا موفق به زدن دومین گل خودش و سومین گل تیمش شد.
کوچو هرناندز (74): در میان غفلت مدافعان منچستر سیتی، هرناندز در میانه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی دروازه سیتی را هدف قرار داد. این توپ در ابتدا به تیرک خورد، اما در برگشت باز هم جلوی پای هرناندز قرار گرفت تا او نیز موفق به باز کردن دروازه منچستر سیتی شود.

- اتلتیکو مادرید در آستانه بازی حساس مقابل پورتو، در خانه متحمل شکست شد تا نگرانی های هواداران بیشتر شود. اتلتیکو مادرید و مایورکا در چارچوب بازی های هفته شانزدهم فصل 22-2021 لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت اتلتیکو مادرید با نتیجه 2-1 شکست خورد. اتلتیکو مادرید در حالی در خانه شکست خورد که تا دقیقه 80 پیروز بازی بود. استفان ساویچ، مدافع اتلتیکو مادرید در دقیقه 11 بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را به ماریو هرموسو داد.
اتلتیکو مادرید 1-0 مایورکا؛ ماتئوس کونیا 68`: آنخل کوریا توپ را با ارسالی کوتاه برای کونیا که مقابل دروازه بود، فرستاد. این مهاجم به توپ ضربه زد اما ضربه اول او به دروازه بان برخورد کرد و توپ برگشتی را دوباره کونیا در حالی که روی زمین افتاده بود، به سمت دروازه زد و تلاش مدافع برای بیرون کشیدن این توپ فایده ای نداشت.
اتلتیکو مادرید 1-1 مایورکا؛ فرانکو روسو 80`: کانگ این لی ضربه خطایی که به سود مایورکا اعلام شده بود را با ارسالی بلند به داخل محوطه جریمه فرستاد. فرانکو روسو بالاتر از مدافعین اتلتیکو مادرید ضربه سر زد و گل تساوی را به ثمر رساند.
اتلتیکو مادرید 1-2 مایورکا؛ تاکه فوسا کوبو 1+90`: در ضد حمله ای سریع از سوی بازیکنان مایورکا و در حالی که مدافعان اتلتیکو مادرید جا مانده بودند، آنخل رودریگز توپ را با پاسی بلند به پشت مدافعان فرستاد. کوبو تا داخل محوطه جریمه پیشروی کرد و با شوتی دقیق دروازه اوبلاک را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رم اینتر سیتی واتفورد اتلتیکومادرید مایورکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این بازی با نتیجه 1-0 به سود سیتی دنبال می‌شود.

سیتی نیمه اول این بازی را به سختی با برد پشت سر گذاشت چراکه تیم فارست آماده نشان داد و حملات زیادی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا اجرا کرد.

روی یکی از این موقعیت‌های خطرناک، ادرسون آسیب دید. در دقیقه 16 ارسال توپ از روی ضربه کرنر را ادرسون دفع کرد اما با بازیکن حریف برخورد کرد.

ارسال خطرناک گیبس وایت، ادرسون را مجبور کرد که برای مهار آن از دروازه خارج شود و جلوتر از ویلی بولی روی توپ اثر بگذارد. به همین دلیل بولی به شانه چپ ادرسون برخورد کرد و او دچار آسیب شد.

ادرسون برای لحظاتی روی زمین بود و پزشکان سیتی برای مداوای او وارد زمین شدند. با وجود گرم کردن استفان اورتگا، ادرسون هنگام بلند شدن از زمین به کادرفنی اطمینان داد که مشکلی برای ادامه بازی ندارد و دوباره درون دروازه ایستاد.

با این حال ادرسون فقط تا پایان نیمه اول توانست درد شانه اش را تحمل کند و از زمان شروع نیمه دوم اورتگا جانشین او شد تا دروازه‌بان برزیلی از بازی خارج شود.

میزان دقیق مصدومیت ادرسون در این لحظه مشخص نیست و برای اخبار دقیق باید منتظر نشست خبری پپ گواردیولا پس از بازی یا واکنش خود بازیکن بعد از سوت پایان ماند.

سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال دارد و عدم حضور ستاره تأثیرگذاری مانند ادرسون در ترکیب می‌تواند برای پپ گواردیولا چالش بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏