Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن فرخی کارشناس مسئول مسکن خراسان رضوی گفت: کسانی می‌توانند از طرح مسکن بهره‌مند باشند که حتما مددجوی بهزیستی باشند و اسم آن‌ها در بانک جامع ما وجود داشته باشد؛ درصورتی مسکن به این خانواده‌ها تعلق میگیرد که معلول و توانبخش، زن سرپرست خانوار، معتادین بهبود یافته و یا کودکانی که از مراکز ما ترخیص و مستقل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بیش از ۱۱ هزار نفراز افراد واجد شرایط در خراسان رضوی تا کنون صاحب مسکن شده اند، اما بیش از ۱۴ هزار خانوار نیز در سطح استان همچنان فاقد مسکن هستند.

بیشتر بخوانید

۱۲۰ مسکن در هفته بهزیستی به بهره برداری رسید


کارشناس مسئول مسکن خراسان رضوی گفت: در مبحث خرید یا ساخت مسکن ویژه معلولان در صورتی که پروانه ساخت و یا در صورت خرید مسکن مستندات ارائه دهند بهزیستی به آن‌ها کمک خواهد کرد.

فرخی گفت: کسانی که خودشان مسکن داشته باشند یا در سال‌های قبل مشمول دریافت منزل بوده و خانه دریافت کرده اند شامل این طرح نمی‌شوند.

وی گفت: درحال حاضر تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن و شهرداری انعقاد شده است؛ معلولین حاشیه شهر که خانه ندارند در شهرستان مشهد می‌توانند با مراجعه به واحد مسکن در میدان راهنمایی در زمینه اخذ مسکن اقدام کنند.

کارشناس مسئول مسکن خراسان رضوی گفت: در حال حاضر قرار است که برای خانواده‌های دو معلول ۵۰ واحد مسکن در منطقه پنجتن ساخته شود.

 

انتهای پیام//م.ج.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن مددجوی بهزیستی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان