Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی 97 به بدترین شکل ممکن انجام شد. بی روح و کسل کننده.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/9/14؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

استقلال 0-0 پرسپولیس / تمام شد؟ خیلی تاثیر گذار بود!

دربی 97 پایتخت در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هوای سرد تهران، سکوهای سرد آزادی و چمن سردتر آن، دربی ملال آور و بدون موقعیت 97 با تساوی بدون گل به پایان رسید

نفت آبادان 0-0 پیکان / یک تساوی دیگر

در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های نفت آبادان و پیکان به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی با حساب 0-0 پایان یافت.

هوادار 0-0 نفت مسجدسلیمان / تقسیم امتیازات در بازی کسل کننده

هوادار از ساعت 15 به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسید. اگر ضربه امیرحسین خدامرادی که به تیرک برخورد کرد را فاکتور بگیریم، بازی اتفاق خاصی نداشت و به صورت کسل کننده برگزار شد.

گل گهر 4-2 سپاهان؛ کودتای ژنرال در لیگ!

تیم های سپاهان و گل گهر در چارچوب لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4-2 سیرجانی ها خاتمه یافت. امیر قلعه نویی پس از مدت ها دوری، مجددا به نیمکت گل گهر بازگشت و مقابل تیم سابقش قرار گرفت و قاطعانه زردپوشان اصفهانی را مغلوب کرد تا جای سپاهان را در صدر جدول بگیرد.

لانس 1-1 پاری سن ژرمن؛ فرار لحظه آخری از شکست مقابل حریفی سمج رئال سوسیداد 0-2 رئال مادرید؛ تعویض اجباری، توفیق اجباری شد ناپولی 2-3 آتالانتا؛ نمایشگاه زیبایی واتفورد ۱ - ۳ منچستر سیتی؛ کمی دیر، اما پپ سرانجام به صدر جدول رسید اتلتیکو مادرید 1-2 مایورکا؛ سیمئونه به بن بست رسیده است؟ بارسلونا 0-1 رئال بتیس‌؛ جدال مهندس ها به سود پیگرینی تمام شد وولورهمپتون 0-1 لیورپول؛ باز هم اوریگی ناجی کلوپ شد میلان 2-0 سالرنیتانا؛ سه امتیاز خانگی به راحتی آب خوردن وست هم 3-2 چلسی؛ هیچ وقت دیوید مویس را دست کم نگیرید!

آاس رم 0-3 اینتر؛ با فتح بی دردسر المپیکو، پیش به سوی اسکودتو

تیم مورینیو در خانه در حد تیم های قعرنشین سری آ هم برای اینتر مزاحمت ایجاد نکرد تا نراتزوری یکی از آسان ترین بردهای این فصل خود را جشن بگیرد. این روزها با این فرم تیم اینزاگی، هر رقیبی مقابل اینتر محکوم به شکست است، به خصوص رم که چندین مهره کلیدی خود را در اختیار نداشت.

بروسیا دورتموند 2-3 بایرن مونیخ؛ پیروزی حیاتی باواریایی ها در سایه تصمیمات بحث برانگیز داوری

بروسیا دورتموند و  بایرن مونیخ در هفته چهاردهم بوندسلیگا در سیگنال ایدونا پارک مقابل یکدیگر قرار گرفتند. همانطور که از درکلاسیکر انتظار داشتیم بازی سریع، جذاب و پر گلی را دیدیم. هر 2 تیم اشتباهات دفاعی مضحکی داشتند اما در این بین متس هوملس مهره موثر بایرن مونیخ در خط دفاع بروسیا دورتموند بود و با اشتباهات خود بر سر دو گل، سبب برد 3 بر 2 بایرن مونیخ مقابل بروسیا دورتموند شد. حال بایرن مونیخ هفتمین برد متوالی خود را در درکلاسیکر جشن می گیرد و جو استادیوم نیمه خالی وستفالن هم حریف آن ها نشد.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! رسانه رسمی استقلال علیه داور دربی سند رو کرد؛ پنالتی بود؟ (عکس) شوخی ارسلان مطهری با عکاسان؛ بروید پشت آن دروازه، می خواهم گل بزنم! اولین حضور رالف رانگنیک در تمرینات منچستریونایتد / عکس واکنش رونالدو به انتقادات کاسانو: من 750 گل زده ام و تو فقط 150 گل!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ

از آخرین شکست لوس‌بلانکوس مقابل باشگاه آلمانی 12 سال می‌گذرد.

طرفداری | رئال مادرید به رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ رسید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

با تساوی مقابل بایرن مونیخ، رئال مادرید به رکورد 8 بازی متوالی بدون شکست مقابل باواریایی‌ها رسید. از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 8 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و 2 تساوی).

نتایج 8 تقابل اخیر بایرن مونیخ و رئال مادرید رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ رئال مادرید 1-0 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 0-4 رئال مادرید بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید  رئال مادرید 4-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت