Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@00:06:29 GMT

فولاد سازی قلب تپنده فولاد هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۱۴۴۶

فولاد سازی قلب تپنده فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان شبانه از واحد احیا_مستقیم و فولادسازی این شرکت بازدید و با کارکنان شیفت شب این نواحی به گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا از هرمزگان ، عطاالله معروفخانی در بازدید شبانه خود از فولادسازی در جمع تعدادی از کارکنان این واحد ، فولاد سازی را قلب تپنده شرکت دانست و ادامه داد :افزایش روزانه تعداد ذوب را نشان از انگیزه کارکنان و هماهنگی مدیران است  و امید است  با رفع موانع ، رکورد های جدیدی  در تولید  ثبت شود  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروفخانی از زحمات کارکنان که شبانه روز و مخلصانه همت می کنند و با شرایط آب و هوایی خاص بندرعباس ، همچنان جهادگرانه به تولید می اندیشند قدردانی کرد.

وی خطاب به کارکنان اظهار داشت : من و همکارانم در کنار شما هستیم تا  بتوانیم قدم هایی را برای شما برداریم و قدری از خدمات شما به کشور را جبران کنیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به طرح های توسعه ای متعدد و متنوع در فولاد هرمزگان تاکید کرد آینده برای فولاد هرمزگان روشن است.

 مدیرفولادسازی در این دیدار گزارشی از وضعیت تولید در 8 ماهه گذشته ارائه داد و اظهار داشت کاهش توقفات کوره وکاهش زمان آماده سازی واحد ذوب و کاهش توقفات تعمیراتی باعث افزایش ظرفیت و  سرعت تولید شده است.

حامد جمشید نیا عنوان کرد : با توجه به یکدلی موجود، کسری تولید تابستان گذشته که به دلیل قطع برق بوده جبران خواهد شد. 

معروفخانی در بازدید از احیا مستقیم نیز ضمن عرض خداقوت به کارکنان با اشاره به اهمیت این واحد گفت: امیداست با عملیاتی شدن برنامه های توسعه ای و راه اندازی مدول 3 احیا مستقیم شاهد رشد تولید آهن اسفنجی به عنوان محصول میانی و استراتژیک فولاد هرمزگان باشیم.

 قویدل مدیر احیا مستقیم نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد احیا در 8 ماهه ابتدایی سال جاری ، حضور مدیرعامل در جمع کارکنان شیفت شب در روز تعطیل را باعث دلگرمی دانست و اضافه کرد : این بازدیدهای شبانه انگیزه کارکنان را مضاعف می کند تا تولید به بهترین نحو انجام شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد قلب شرایط آب و هوایی هرمزگان فولاد هرمزگان برق رشد فولاد برق شرایط آب و هوایی فولاد قلب هرمزگان فولاد هرمزگان احیا مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود