Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت:به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی مشهد، به منظور رعایت ایمنی، پروازهای این فرودگاه انجام نشد. - اخبار استانها -

حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: به علت وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی مشهد، به منظور رعایت ایمنی، پرواز‌های این فرودگاه  متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تاکنون پرواز هواپیمایی ایرتور به مقصد مشهد که ساعت 5 و 30 دقیقه صبح باید انجام می‌شد و پرواز ساعت 6 هواپیمایی آتا به مقصد تهران، پرواز ساعت 6 و 5 دقیقه تابان به مقصد تهران، پرواز ساعت 6 و ١5 دقیقه زاگرس به مقصد چابهار آماده پرواز شده اند، اما تا زمان کاهش مه و افزایش دید افقی در فرودگاه مشهد انجام نمی‌شود.

حکایت کنسلی پروازها در فرودگاه بیرجند ادامه داردگزارش تسنیم نتیجه داد/ استاندار زنجان برای حل مشکل فرودگاه زنجان پای کار آمدگزارش| بلاتکلیفی و سرگردانی مسافران فرودگاه اردبیل/ چرا پروازها یکی پس از دیگری حذف می‌شود؟

وی افزود: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از وضع پروازی خود با اطلاعات پرواز با شماره تلفن 199 یا تلفن مستقیم 33100000-051 تماس بگیرند.

جعفری خاطرنشان کرد: با مساعد شدن شرایط جوی، پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از سرگرفته شد.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت