Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امیدوارم شورای هماهنگی بتواند هماهنگ و هم‌صدا با مردم برنامه‌های خود را اجرا کند و مردم احساس کنند که در مسائل حضور دارند و شخصیت خود را بازیابی کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید این شورا که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قدیمی‌ترین شوراهاست که از ابتدای انقلاب شکل گرفت و قرار بر این بود که یک صدا از این نظام بیرون بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری مراسم تودیع و معارفه آیت‌الله جنتی و حجت‌الاسلام موسی‌پور

وی افزود: هماهنگی تبلیغات اسلامی از صداوسیما تا نهادها و رسانه‌ها همه یک حرف بزنند و اختلاف رأی و نظری پیش نیاید که تا حدود زیادی هم موفق بوده است. سعی ما این بوده کارها مردم باشد چراکه انقلاب مردمی بوده و تا زمانی که پشتوانه مردم را دارد، قدرتمند خواهد بود. ما گفتیم مردم را به صحنه بیاورید و در هر مراسمی مردم متولی کار می‌باشند. اگر نهاد دیگری هم هست باید همین حالت را داشته باشد؛ در مراسمی چون 22 بهمن باز هم مردم‌محور باشند.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: دنیا روی این مسئله حساب می‌کند و سعی بر این بود که مراسمات ما رنگ و بوی مردم را داشته باشد؛ این افتخاری برای ما و نظام است و این افتخار باید همیشه به قوت خود باقی بماند. یعنی زیر لوای مقام معظم رهبری بتوانیم مسیر خود را ادامه دهیم.

آیت‌الله جنتی اضافه کرد: خدا را شاکرم که الطاف خدا همیشه همراه ما بوده و این وحدت کلمه بوده، هست و خواهد بود. این میزان برنامه در طول این سال‌ها برگزار شده که با مدیریت شورای هماهنگی بوده و لازم است که در آینده نیز چنین رویه‌ای حاکم باشد. اگر مراسمات ما با حضور پرشور مردم نباشد، خوشایند نیست.

وی با بیان اینکه من از مردم خاضعانه تشکر می‌کنم و خداوند متعال می‌خواهم که الطافش را شامل حال مردم کند، تصریح کرد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم بودند که امام و رهبر را انتخاب کردند و در همه صحنه‌ها حاضر شدند. امیدوارم شورای هماهنگی بتواند هماهنگ و هم‌صدا با مردم برنامه‌های خود را اجرا کند و مردم احساس کنند که در مسائل حضور دارند و شخصیت خود را بازیابی کنند. سعی ما بر این بوده که کاری کنیم که یک صدا از نظام بیرون بیاید و همین موفقیت را به فضل خدا داشته‌ایم.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنم که چنین مسئولیتی را به آقای موسی‌پور دادند. همه رسانه‌ها از صداوسیما گرفته تا دیگر رسانه‌ها باید هماهنگی خود را در خدمت به مردم داشته باشند. هرچه از مردم نجیب و مجاهد و همیشه در صحنه تشکر کنیم کم است و به همین جهت است که دشمن امیدش قطع شده است که از طریق مردم به نظام ضربه بزند. وظیفه همه ما حفظ تقوا است؛ تقوا باید محور کار ما باشد و سیاست اقتصاد و هر حرکت ما باید براساس تقوا باشد.

وی در پایان اظهار داشت: همه باید در مسئولیتی که به آقای موسی‌پور سپرده شده به ایشان کمک کنند؛ اگر کارهای ما بر مبنای رضایت خداوند باشد خدا نیز به ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آیت الله جنتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آیت الله جنتی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند