Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر اساس بند یک مصوبات نود و پنجمین جلسه ستاد مبنی بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری بر بستر سامانه امید اطلاعیه شماره یک خود را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه بدین شرح است:
اطلاعیه شماره 1 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
بیست و یک ماه از همراهی و مشارکت متعهدانه و دلسوزانه شما هموطنان عزیز در مقابله با بیماری همه­ گیر کرونا سپری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناشناخته بودن، رفتارهای غیر قابل پیش­ بینی و ظهور گونه های مختلف، نبود دارو و درمان موثر و ایجاد فضای توام با نگرانی، روزها، هفته ­ها و ماه های همراه با بیم و امید را در کشور رقم زد.
یکی از راهبردهای اساسی در کنار اقدامات درمانی، اعمال محدودیت ­ها و مداخلات حاکمیتی بود، که شرایط عادی زندگی را با تغییر مواجه و فعالیت ­های روزمره ­ی اجتماعی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی  و ... تحت تاثیر آن قرار گرفت.
بحمدالله با اهتمام تمام ارکان نظام و اعضای ستاد ملی، امروز شاهد موفقیت­های مهم در کشور هستیم که با ایثار، گذشت و فداکاری کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با این بیماری و همچنین همت والای فرزندان سخت­کوش این سرزمین و همراهی شما مردم شریف این توفیقات به دست آمده است.
 در این راستا متناسب با شرایط موضوع ایجاد تحول در مدیریت بیماری از سوی ریاست محترم جمهوری در دستور کار قرار که در قالب "طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید "اجرایی می گردد. این طرح تلاش دارد، تا فراهم نمودن بسترهای لازم امکان "همزیستی با کرونا" را به همراه کاهش ریسک ابتلاء بیماری برای عموم مردم عزیزمان فراهم آورد.
بر این اساس تلاش شده که برای کاهش محدودیت ها اقدامات جدی صورت پذیرد به نحوی که امکان فعالیت و تردد اقشار مختلف مردم و صنوف در بستر ایمن تر میسر و هر گونه محدودیت صرفاً برای مبتلایان عملیاتی تا سلامت اکثریت مردم به خاطر بی ­اطلاعی اقلیت در مخاطره قرار نگیرد.
در اطلاعیه ­های بعدی مطالب تکمیلی به استحضار هموطنان گرامی خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اطلاعیه شماره یک کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مدیریت بیماری ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آمده است: در پی دستگیری یک نفر تبعه بیگانه که بصورت غیر قانونی وارد کشور شده و در حین ارتکاب جرم ربایش کودکی در ایرانشهر، توسط مردم دستگیر و جهت سیر مراحل انتظامی وارد کلانتری شده با اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان حاضر در کلانتری مواجه می شود.

این اطلاعیه می افزاید: پس از آگاهی سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از این اقدام، بلافاصله دستور ویژه رسیدگی را صادر می‌کند که متولیان امر، بررسی زوایای مختلف جرم تبعه بیگانه و اقدام سرباز وظیفه را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم