Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار دربی شب گذشته توضیحاتی را بیان کرد.

نظرتان درباره دربی شب گذشته چه بود؟

دربی در نیمه دوم، بازی جذاب تری بود. ۲ تیم از لحاظ فنی چیزی نداشتند. استقلال در ۵ دقیقه اول بازی، سوار بر بازی بود؛ اما موقعیت‌های خاصی را روی دروازه خلق نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم رفته رفته بازی بهتری را دیدیم و ۲ تیم از لاک دفاعی بیرون آمدند. ۲ تیم آنالیز خوبی از یکدیگر داشتند. پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بازی کرد و می‌توانست گل بزند. کم دقتی در ضربات آخر، باعث شد تا سرخ پوشان به گل نرسند. در مجموع بازی دلچسبی را شاهد نبودیم. مساوی به سود ۲ مربی شد تا بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند.

نظرتان در مورد اعتراض استقلال به قضاوت بنیادی فر چیست؟

بنیادی فر تمرکز لازم را نداشت. او چند خطا را نگرفت که باعث اعتراض کادر فنی سرخابی‌ها شد. بنیادی فر روز خوبی نداشت. در دقیقه ۸۸ خطایی روی ژستد اتفاق نیفتاد و اصلا پنالتی نبود. ژستد حرفه‌ای خودش را زمین انداخت و به نظرم باید کارت می‌گرفت.

تساوی به سود پرسپولیس شد

او در مورد ارزیابی خود از دربی ۹۷ گفت: معتقدم تساوی، بیشتر به سود پرسپولیس بود؛ زیرا آن‌ها در جدول بالاتر از استقلال قرار گرفتند و به ادامه لیگ امیدوار‌تر شدند. استقلال این فصل آرامش دارد و مهره‌های خوبی جذب کرده است. آبی‌ها باید بهتر عمل کنند و نتیجه بگیرند. شرایط دربی فرق می‌کند و مربیان نمی‌خواهند شکست بخورند. طبیعی است که دربی بازی جذابی نباشد و ۲ تیم، بسته بازی کنند. بازی خوبی نبود. استقلال باید در آینده نتایج بهتری بگیرد تا وارد بحران نشود. پرسپولیس از لحاظ مالی و مدیریتی، مشکل دارد. این تیم با وجود تمام مشکلاتی که داشت، بهتر از استقلال بازی کرد. پرسپولیس بازی معقول‌تری نسبت به هفته‌های آغازین لیگ برتر مقابل استقلال، انجام داد.

داداش زاده در پایان تصریح کرد: فرزاد مجیدی باید از کنار خط اخراج می‌شد. دلیلی نداشت اعتراض بی مورد کند و تنش به وجود بیاورد. او در جایگاهی نیست که بخواهد اعتراض کند. فرزاد مجیدی به خاطر فرهاد مجیدی در این تیم است. باید بعضی‌ها حد خودشان را بدانند.

بیشتر بخوانید

شکایت استقلال از داور دربی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علی کردانی که شب قبل از بازی حساس مقابل سپاهان با هدیه ویژه ای از سوی کاپیتان استقلال تهران روبرو شده بود و با انگیزه مضاعف به مصاف سپاهان رفته بود، در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت.

کردانی که در تمامی بازی های این فصل ملاثانی به میدان رفته و ۱۲ کلین شیت به ثبت رسانده، مقابل ستاره های ملی پوش سپاهان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و تحسین بازیکنان و سرمربی حریف را بدنبال داشت.

کردانی در نیمه اول که سپاهان تیمی سراسر هجومی بود، به خوبی توانست مقابل ستاره های نامدار زردپوشان و دیگر بازیکنان هجومی سپاهان مقابله کند و در چندین صحنه عکس العمل های خوبی را انجام داد.

کردانی که در دقیقه 40 دروازه اش روی ضربه سر کاوه رضایی فرو ریخت، بجز این گل در باقی صحنه ها روی هوا مرد شماره یک ملاثانی بود. در شروع نیمه دوم که سپاهان برای زدن گل های بعد تلاش می‌کرد، توانست از دروازه خود محافظت کند و اوج کار او، موقعیت تک به تکی بود که از کاوه رضایی گرفت و در ادامه مانع از پنالتی گرفتن رضایی شد.

سیاوش اکبرپور نیز در کنفرانس های قبلی خود از گلر تیمش یاد کرده بود و او را به خاطر مسائل فنی و اخلاقی برای دیگر بازیکنان حاضر در لیگ آزادگان،  یک الگو معرفی کرده بود.

این گلر توانست جواب اعتماد سرمربی خود را در یک بازی بزرگ بدهد و عملکرد قابل قبولی داشت. پنالتی که رضاییان در دقیقه 117 وارد دروازه استقلال ملاثانی کرد، باعث شد تا کردانی نتواند روز خوب خود را با پیروزی جشن بگیرد ولی عملکرد او در یادها باقی می ماند.

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند