Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز (یکشنبه) در آئین تکریم و معارفه ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بعد از قرائت متن حکم انتصاب رهبر انقلاب برای حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور به‌عنوان ریاست جدید شورا، گفت: من از حجت‌الاسلام موسی‌پور شناخت قدیمی دارم، او آشنا به مسائل و فردی خبیر است؛ به ویژه عملکرد او در دوران استانداری قم که حساسیت‌های بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد ایشان در دوران استانداری رضایت‌بخش و با رضایت همگان همراه بود.

محمدی گلپگایگانی افزود: موسی‌پور تاکنون منشاء اثرات و خیر بسیاری بوده است و در دوران فعالیت خود بیش از یازده مسئولیت متفاوت داشته و من مطمئنم با توجه به اطمینانی که رهبر انقلاب به او دارند، در این مسئولیت نیز موفق خواهند بود.

محمدی گلپایگانی بیان کرد: دیروز که خدمت مقام معظم رهبری بودم، فرمودند آقای موسی‌پور نماینده من نیز در شورا هستند، این عنوان ویژه که رهبر انقلاب به آقای موسی پور دادند نشان از شایستگی اوست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: با توجه به اخلاصی که در آقای موسی‌پور سراغ دارم، معتقدم می‌تواند منشا خدمات بسیاری باشد و آثار ارزشمند دوران حضور آیت‌الله جنتی را ادامه دهد.

منبع: الف

کلیدواژه: موسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند؛ در ابتدای این دیدار معلمان سرودی همخوانی کردند که آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،پیش از ظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ و هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار معلمان سرودی همخوانی کردند که در ادامه بخشی از  فیلم و متن آن را مشاهده می‌کنید:

ای جوانان تا زوال آن رژیم چیزی نمانده
بگو بسم الله الرحمان الرحیم چیزی نمانده

****

امیری حسین و نعم‌الامیر
نصر من الله و فتح قریب

کد خبر 749651

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند