Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: توجه به گردشگری بهترین فرست برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی است؛ بنابراین هر بخشداری استان سمنان موظف است تا پایان سال نسبت به ایجاد ۱۰ بوم گردی جدید در منطقه خود اقدام کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در بازدید از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به گذشت 20 ماه از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌های اجرایی بوده که در این مدت با بیشترین مراجعات بیماری در مباحث مختلف از جمله بیمه بیکاری مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مقوله اقتصاد کشور بابیان اینکه می‌توانیم باکار جهادی از جنگ اقتصادی دشمنان عبور کنیم، گفت: در شرایط کنونی حفظ کارگران و شاغلان بسیار مهم‌تر از جذب بیکاران است.

استاندار سمنان با توجه به اهمیت گردشگری بعد از صنعت خودروسازی به‌عنوان دومین صنعت پول‌ساز و درآمدزای زودبازده در دنیا گفت: توجه به گردشگری بهترین فرست برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی است؛ بنابراین هر بخشداری استان سمنان موظف است تا پایان سال نسبت به ایجاد 10 بوم گردی جدید در منطقه خود اقدام کند.

هاشمی حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع موجود را ضروری دانست و گفت: جذب نیروی کار استان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری است.

وی بر کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال بر اساس یک برنامه زمان‌بندی از سوی اداره کار استان تأکید کرد و گفت: نرخ بیکاری استان سمنان از میانگین کشوری بسیار پایین‌تر است.

وی با تأکید بر اینکه نگاه به اشتغال باید در دستگاه‌های دولتی اصلاح شود اظهار داشت: حضور میدانی مدیران و در کنار مردم بودن مایه دلگرمی و نشاط اجتماعی می‌شود و باید گفت بزرگ‌ترین آفت برای یک مدیر این است که خود را درگیر حواشی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: 60هزار میلیارد تومان اعتبار بخش اشتغال به دست تولیدکنندگان نرسیدوعده ایجاد اشتغال پایدار برای معلولان در مناطق آزاداشتغال دغدغه قشر معلولان

استاندار سمنان با تأکید بر حفظ حرمت و اعتماد مردم از سوی تمامی مدیران و کارکنان دولت گفت: استان سمنان با عزم و تلاشی همه مدیران و مسئولان باید در تمام شاخص‌ها رتبه نخست را در کشور داشته باشد.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو