Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:34:57 GMT

اوریگی: برد بزرگی بود؛ همه لذت بردیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۳۲۱۴

اوریگی: برد بزرگی بود؛ همه لذت بردیم

دیووک اوریگی معتقد است لیورپولی ها توانستند به بردی بزرگ و لذت بخش برسند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، قرمزهای آنفیلد شب گذشته در لیگ برتر مقابل وولورهمپتون صف آرایی کردند و در حالی که بازی تا دقایق پایانی مسابقه با نتیجه بدون گل دنبال می شد، دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی قرمزها که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، توانست یک بار دیگر ناجی تیمش شود و در دقیقه ۹۴ گل پیروزی تیم یورگن کلوپ را وارد دروازه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم بعد از بازی دیشب گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه لیورپول انجام داده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید: 

باز هم گل بسیار بسیار مهمی به ثمر رساندید…

بله می توانم بگویم همه ما از این گل لذت بردیم. پیروزی بزرگی برای ما بود. می خواستیم به روند خوبمان ادامه بدهیم. می دانستیم از نظر دفاعی و همچنین تهاجمی کار سختی خواهیم داشت. تیم آنها به خوبی سازماندهی شده بود اما در نهایت توانستیم راه حل را پیدا کنیم.

کلید موفقیت این تیم نه تنها در فصل جاری بلکه در فصول اخیر باور داشتن همیشگی بوده است…  دقیقا. به نظرم این موضوع ریشه در ارزش های باشگاه دارد. باور داشته باشید و ادامه دهید. در نهایت تنها می توانید لحظه ای که در آن هستید را کنترل کنید و هر بار سبک بازی درستی داشته باشید حتی اگر بارها و بارها شکست بخورید. در نهایت خوشحالیم که گل زدیم حتی اگر این گل اندکی دیر به ثمر رسید اما از آن لذت بردید.

 

می توانید حس تان در مورد زدن گلی این چنینی را بیان کنید؟

 پیروزی در مسابقات تمام هدف ما است. سعی می کنیم در طول هفته روی جزئیات کار کنیم و در طول فصل در کنار هم هستیم تا در مسابقات پیروز شویم و خوب بازی کنیم. در پایان رسیدن به پیروزی و هدفمان بهترین حس است و همچنین توانستیم روند خوبمان را حفظ کنیم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.

وقتی می خواستید وارد زمین شوید مربی به شما چه گفت؟

 سعی کردم خط دفاعی آنها را اندکی باز کنم و توانایی هایم را نشان دهم. هروقت صاحب توپ شدم در تلاش بودم قوی باشم و خطرساز ظاهر شوم. از نظر من امروز این کار خوب نتیجه داد. سعی کردم تا جای ممکن از فضاها استفاده کنم و بتوانم گل بزنم و کمک به تیم مهم ترین نکته است.

 مشخصا بسته نگه داشتن دروازه هم در این برد نقش زیادی داشت. گل نخوردن مقابل تیمی مثل وولوز سخت است…

صد درصد. این یکی از بزرگترین چالش های ما بود. در لیگ برتر هر مسابقه یک نبرد بزرگ است. در جریان بازی فراز و نشیب هایی را تجربه کردیم اما در نهایت توانستیم بازی را کنترل کنیم. می توانم بگویم روز موفقی داشتیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد