Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز (یکشنبه) در آئین تکریم و معارفه این شورا، گفت: مُهر تایید و رضایت آیت‌الله خامنه‌ای بر خدمات صادقانه آیت‌الله جنتی و رضایت از عملکرد ایشان، حُسن ختامی بر پایان این مسئولیت بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله جنتی عمر خود را در راه تعظیم شعائر اسلامی صرف کرد، ادامه داد: ماموریت شورای هماهنگی و ماموریت همه فعالیت‌های تبلیغاتی تنظیم شعائر است که ارکانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: رهبر انقلاب در مورد نظام مقدس اسلامی تعبیری دارند که اولین بار از زبان خود ایشان در سفر به قم شنیدم. در سفر ۱۰ روزه ایشان به شهر قم در سال ۸۹ که من خدمتگذار مردم قم بودم، در جلسه‌ای که ایشان با مسئولان دولت در قم داشتند، من در سخنانی دستاوردهای نظام در طول سه دهه در استان قم را برشمردم؛ آماری ارائه شد که در آن، شهر قم را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کردیم. آمار افتخارآمیزی بود.

موسی‌پور افزود: بعد از مراسم خدمت رهبر انقلاب رسیدم که ایشان گفتند این گزارش خوبی بود و باید منتشر شود. بعد فرمودند که نظام اسلامی، مظلومِ مقتدر است.

وی تصریح کرد: من این سخن را چند بار دیگر از ایشان در مراسم‌های مختلف شنیدم و بار دیگر هم در بیانات خود تاکید کردند که نظام اسلامی مقتدر مظلوم است که اقتدارش با مظلومیتش منافاتی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اقتدار نظام نیاز به بحث ندارد، گفت: بیش از چهل سال است که هزینه‌های مختلف نظام استکباری علیه بنیان کشور ما در حال انجام است و این قامت همچنان ایستاده و این نشانه اقتدار است.

موسی‌پور عنوان کرد: امروز اقتدار نظام به قدری است که دشمنان این نظام اسلامی نیز به آن اعتراف می‌کنند. برخی از ارکان و عناصر رژیم پهلوی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فخر و مباهات می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز بزرگترین ارتش‌های دنیا از مواجهه با نیروهای نظامی و جلوه‌های اقتدار ایران وحشت دارند. هرکدام از این نمونه‌های اقتدار نیازمند یک جشن ملی است.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای تحقق این مهم نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق هستیم، تصریح کرد: برای انجام تکلیفی که رهبرانقلاب به بنده محول کرده‌اند باید در مرحله اول، مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن به دغدغه همه مسئولین و ارکان و دستگاه‌های نظام تبدیل شود؛ یعنی لوازم و ضرورت‌های این دغدغه‌ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: دوم؛ ما نیازمند هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی و انسجام فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای هستیم. دشمن ما متحد، مشترک و منسجم عمل می‌کند، اگر ما در این جنگ پراکنده عمل کنیم قطعا نمی‌توانیم در برابر آرایش منظم دشمن مقابله مناسبی داشته باشیم.

موسی‌پور با اشاره به اینکه تبلیغات در عین اینکه واژه ساده‌ای است یک مقوله پیچیده است اظهار کرد: مسئله سوم این است که تبلیغات یک علم، دانش، فن و یک هنر است؛ ساده انگاری تبلیغات اسلامی ما را به نتیجه نمی‌رساند به همین خاطر ما نیاز به اتاق‌های فکر و اندیشه‌ورز هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: چهارم؛ استفاده از ظرفیت نخبگان و تشکیل اتاق‌های فکر باید در برنامه قرار بگیرد. پنجم؛ بهره‌مندی از ظرفیت عظیم تشکل‌های دینی، هیئات مذهبی، تکایا و به ویژه نیروی خلاق جوان و انقلابی.

وی افزود: ما باید اجرای تبلیغات را به اقشار مختلف ویژه به جوانان بسپاریم و آنها را در تبلیغات سهیم کنیم.

موسی‌پور تاکید کرد: جهاد تبیین که رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان به آن اشاره کردند یکی دیگر از مسائل مهم است که باید با استفاده از ابزارهای نوین و فضای مجازی که یک ظرفیت عظیمی است و ما آنطور که باید و شاید از آن استفاده نکرده‌ایم، مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد: شورای هماهنگی در صورتی موفق خواهد شد که همه دستگاه‌های نظام با آن همکاری کنند در غیر این صورت توفیقی پیدا نمی‌کند. همین‌جا به همه مسئولین می‌گویم که ما نیازمند کمک و مساعدت همه نهادهای کشور هستیم تا بتوانیم دغدغه رهبر انقلاب در عرصه تبلیغات اسلامی را مرتفع کنیم.

کد خبر 5367972

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله جنتی آیت الله خامنه ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی مذاکرات وین دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف سیدابراهیم رئیسی علی باقری صحن مجلس پیام تسلیت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مذاکرات هسته ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت سعید خطیب زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رهبر انقلاب موسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است