Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@15:42:00 GMT

757 هکتار به محدوده 3 شهر درسربیشه افزوده می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۳۶۸۲

757 هکتار به محدوده 3 شهر درسربیشه افزوده می شود

«جواد بهاور»سرپرست اداره راه و شهرسازی سربیشه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در جلسه ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اراضی پیشنهادی شهرهای سربیشه، مود و درح بابت پیگیری مشکلات و چالش های پیش رو به منظور تامین اراضی و توافقات  در طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح بابت توسعه محدوده خدماتی شهر سربیشه به میزان ۱۰۷ هکتار به سمت شرق در حریم شهر سربیشه  از اراضی دولتی پیشنهاد شد که در حال بررسی و اخذ استعلامات برای تهیه طرح تفکیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در شهر مود پس از گذشت ۲۰ سال مشکل تامین زمین به میزان چهار هکتار از اراضی دولتی به صورت کوتاه مدت در حریم شهر در ادامه محدوده خدماتی حل شد.

به گفته وی میزان ۳۰ هکتار در بلند مدت پس از رفع مشکلات ثبتی و اخذ رای دادگاه و توافق با مالکان در محدوده خدماتی و حریم شهر مود در حال انجام است.

وی ادامه داد:در شهر جدید درح پیش نویس تحویل و تحول بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی داخل محدوده خدماتی و حریم شهر برای امضا مابین ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری و فرماندهی یگان حفاظت در حال اجرا است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرسازی بیرجند مسکن سربیشه حریم شهر ها محدوده خدماتی حریم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اخگرپور با اشاره به اینکه بخش‌هایی از اراضی ناحیه سه به دلیل ناهمواری و شیب به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و کلونی انواع آسیب‌ها تبدیل شده بودند افزود: به همین منظور و برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن احصاء نقاط آلوده با به کارگیری بولدوزر، لودر و کامیون نسبت به تسطیح و هموار کردن اراضی طی چندین مرحله اقدام شد.

به گفته این مسئول عملیات تسطیح و پاکسازی این اراضی در خیابان شکری جنوبی ضلع جنوب بلوار شقایق در محدوده کوره‌های آجرپزی انجام شد.

اخگرپور یاد آور شد: محل‌های پاکسازی و تسطح شده با گشت زنی مستمر عوامل نواحی نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد