Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در پی درگیری روز گذشته طایفه‌ای در روستای تمنک از توابع بخش پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان در گفت‌وگو با فارس گفت: روز گذشته به دلیل اختلافات ملکی درگیری طایفه‌ای در روستای تمنک رخ داد که منجر به نزاع مسلحانه شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۸ نفر در این نزاع دسته جمعی مجروح شده‌اند یادآور شد: متاسفانه یکی از همکاران ما نیز در این نزاع مورد اصابت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون امنیت در منطقه برقرار است و دو نفر از عاملان این حادثه نیز دستگیر شده‌اند یادآور شد: جلسه شورای تامین اضطراری نیز برای این اتفاق برگزار شده است.

وی در خصوص جزئیات درگیری این حادثه گفت: اختلافات ریشه‌ای نباید منجر به چنین حوادث تلخی شود در حالیکه زمین های منابع طبیعی توسط یک گروه کاشته می‌شده هم اکنون جزو منابع طبیعی اعلام شده و همین موجب بروز اختلاف شده و می بایست این مشکلات به صورت ریشه‌ای برطرف شوند تا شاهد چنین قضایای تلخی در استان نباشیم.

مصطفایی گفت: این حادثه با حساسیت زیادی در حال پیگیری بوده و قطعاً با مسببان اصلی آن برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: درگیری طایفه ای درگیری زبان خبرگزاری فارس تمنک سردار مصطفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

کد خبر 6092818 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان