Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطاب قرار دادن منتقدان و پیشکسوتان استقلال با کنایه "فرگوسن‌های وطنی" قطعاً برای مجیدی گران تمام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود تبعات این حمله واکنش سریع پیشکسوتان منتقد مجیدی باشد.

خبرگزاری میزان - فرهاد مجیدی، در نشست خبری قبل از دربی مدعی شد تیم او بهترین تیم ایران است، اما هیچ نشانه برای اثبات این مساله در ساختار فنی تیم تحت مدیریت وی دیده نمی‌شود؛ با این حال وی بدون اینکه نقد‌های وارده به سیستم عملکرد تیمش را بپذیرد، اشتباهات داوری را عامل اصلی ناکامی استقلال قلمداد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اشتباهات داوری در نتایج تیم او تاثیرگذار باشد، اما آیا اشتباهات داوری تنها برای تیم مجیدی رقم می‌خورد که وی تلاش می‌کند ناکامی تیمش در پنج هفته اخیر را به این ترتیب پوشش دهد؟

مجیدی هنوز ترکیب ایده آل بهترین تیم فوتبال ایران را پیدا نکرده است با این حال وقتی با انتقاد‌ات پیشکسوتان استقلال مواجه می‌شود، تلاش می‌کند پاسخ این انتقاد‌ات را با کنایه بدهد و منتقدان را فرگوسنِ داخلی خطاب کند!

اما چرا مجیدی این رفتار را در دستور کار خود قرار می‌دهد؟ کاملاً روشن است، او می‌داند در صورت تداوم شرایط کنونی فنی قطعاً خطر برکناری از سرمربیگری استقلال وی را به شدت تهدید می‌کند حتی اگر وی برای توجیه ناکامی‌های تیمش عوامل بیرونی نظیر اشتباهات داوری، کارشکنی مسئولان سازمان لیگ و نبود سیستم کمک داور ویدئویی در جریان مسابقات لیگ بیست و یکم را بهانه قرار دهد.

مجیدی تا به امروز ۱۰ امتیاز ارزشمند را از دست داده، اتفاقی که می‌تواند در ادامه مسابقات بهترین تیم حاضر در جریان مسابقات را از کورس قهرمانی دور کند، هرچند در حال حاضر شکست در کارنامه سرمربی بهترین تیم ایران! ثبت نشده، اما در دنیای فوتبال وقتی یک تیم پنج تساوی به دست می‌آورد، حکم سه شکست و یک تساوی را دارد!

سرمربی استقلال، به خوبی می‌داند، امروز تمام امکانات مورد نظر برای موفقیت وی فراهم است، اما تیم او در مستطیل سبز نتوانسته توقعات را برآورده کند. استقلال دیگر مثل فصول گذشته مشکل مدیریتی ندارد و مصطفی آجورلو تمام ابزار‌های لازم برای کسب موفقیت یک تیم را برآورده کرده است. بازیکنان خارجی مدنظر فرهاد مجیدی جذب تیم شده‌اند و آقای سرمربی راهی برای فرار ندارد به همین دلیل ترجیح می‌دهد به جای پذیرش واقعیت و اعتراف به ناتوانی خود در امر مربیگری و ضعف فنی گزینه حمله به منتقدان و پیشکسوتان را انتخاب کند.

خطاب قرار دادن منتقدان و پیشکسوتان استقلال با کنایه "فرگوسن‌های وطنی" قطعا برای مجیدی گران تمام خواهد شد، از این رو پیش‌بینی می‌شود تبعات این حمله ناگهانی واکنش سریع و آنی پیشکسوتان منتقد مجیدی باشد که طبیعتاً دود این اختلافات به چشم استقلالِ مجیدی خواهد رفت و فضا برای فعالیت وی به شدت محدودتر و سخت‌تر خواهد شد.

از طرفی این عکس‌العمل مجیدی باعث شکاف عمیق در لایه‌های هواداران این تیم در فضای مجازی شده است، هوادارانی که معتقد بودند وی امسال باید با کسب جام به نوعی عملکرد فصول گذشته خود را جبران کند، حالا به شدت علیه مجیدی موضع گرفته‌اند و با انتقادات بسیار تند خواستار عذرخواهی او بابت ناکامی‌های اخیر شده‌اند، اما هیچ خبری از اعتراف به اشتباه و ضعف تاکتیکی نیست تا گلایه‌ها افزایش پیدا کند و کار برای تیم فنی استقلال سخت و سخت‌تر شود.

بیشتر بخوانید: مجیدی: غیر از صحنه دقیقه ۸۷ صحبت دیگری ندارم/ اگر نمی‌گویند فرار رو به جلو، پنالتی ما دیده نشد

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دربی دربی استقلال تهران پرسپولیس تهران پیشکسوتان استقلال اشتباهات داوری بهترین تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید

مهاجم آلمانی کاری کرد که دیگر هیچ کس نتواند او را یک «خرید بد» بنامد. 

طرفداری | انتقال کای هاورتس به آرسنال در طول تابستان با سروصدای زیادی همراه بود، زیرا باشگاه قرمزِ شهر لندن برای به خدمت گرفتن او از چلسی، 65 میلیون پوند هزینه کردند.

مهاجم آلمانی در غرب لندن درخشش خاصی نداشت و بسیاری تعجب می کردند که او چگونه در این تیم آرسنال جا خواهد گرفت. اما پس از شروع سخت در ورزشگاه امارات، منصفانه است که بگوییم هاورتس در حال حاضر ثابت می کند که بسیاری از مردم اشتباه می کردند.

آمار هاورتس

این بازیکن 24 ساله در ماه های اخیر خط حمله آرسنال را رهبری کرده است و آمار گلزنی او به آنها کمک کرده تا در کورس قهرمانی با منچستر سیتی رقابت کنند. در واقع، هاورتس در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر برای توپچی ها، موفق به زدن 8 گل و ثبت 5 پاس گل شده است.

هاورتس و رکورد سانچز

طبق آمار اسکواکا، هاورتس اکنون کاری را انجام داده است که تنها الکسیس سانچز در فصل 17-2016 موفق به انجام آن شده است. مهاجم آلمانی اکنون در چهار بازی در این فصل، همزمان یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است (جدیدترین بازی مقابل تاتنهام). از زمان آخرین فصل کامل و فوق العاده سانچز در آرسنال، هاورتس تنها بازیکنی است که به این رکورد دست یافته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • پیام علی خطیر پس از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید