Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@23:02:44 GMT

چمران: امیدواریم شاهد اصلاح محله هرندی باشیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۳۸۸۴

چمران: امیدواریم شاهد اصلاح محله هرندی باشیم

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید سرزده آیت الله رییسی ریاست محترم جمهور از محله شهید هرندی، گفت: در ابتدا لازم است خاطر نشان کنم که اینجا محله شهید هرندی است و برخی به اشتباه محله هرندی می گویند، شهید هرندی از شهیدان بزرگوار قبل از انقلاب است که همه او را می شناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آقای رییس جمهور تشکر می کنیم که در اقدامی بی سابقه به صورت سر زده از یک محله شهر بازدید کردند. 


وی ادامه داد: سابقه نداشته یک رییس جمهور از محلات پایتخت سرزده بازدید کند و ما امیدواریم در این محله که گفته می شود خطر آفرین است با این حضور راحت، دوستانه ، صمیمانه و دلسوزانه اقدامات مورد نیاز آنجا تامین شود. 


چمران تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام برنامه هایی که تدوین می شود برای اصلاح این منطقه و محله هر چه سریعتر اجرایی شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر