Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار حسنی مقدم امروز یکشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با اشاره به اینکه دسترسی راحت و ارزان مردم به همه گروه‌های غذایی از وظایف وزارت جهاد کشاورزی است اظهار داشت: توزیع هوشمند کالاهای اساسی درب منازل در برخی نقاط کشور شروع شده لذا در همین راستا بررسی چگونگی توزیع هوشمند کالاهای اساسی تا درب منازل در استان لرستان بزودی اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به افزایش جوجه ریزی و کاهش تلفات گوشت مرغ در آبان ماه و نبود مشکل در راستای توزیع و کمبود در سطح استان، مازاد مرغ تولید شده در لرستان با قیمت مصوب شده به استان‌های همجوار صادر خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، از سازمان صمت، بسیج و تعزیرات حکومتی درخواست کرد؛ بازرس‌های مورد نظر خود را ظرف ۴۸ ساعت به دبیرخانه سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی کنند تا ضمن دیدن آموزش‌های لازم در اسرع وقت شروع به کار کنند، همچنین سازمان صمت در راستای پیشبرد هرچه بهتر قرارگاه، اطلاعات کامل اصنافی که در توزیع محصولات غذایی فعالیت دارند را به سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی کند.

حسنی مقدم در ادامه از معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان خواست، سامانه‌ای برای بررسی هرگونه گزارشات اعم از گران فروشی، کم فروشی و یا پیشنهادات و انتقادات مردمی طراحی کند.

وی، معاونین تولیدات دامی و گیاهی را موظف کرد میزان تولید، سرانه مصرف، کمبودها و مازاد تولید محصولات غذایی استان را در قالب یک جدول به قرارگاه امنیت غذایی گزارش کنند.

کد خبر 5368076

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی لرستان کالای اساسی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا عکس استانها گرگان آلودگی هوا ایلام بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران تبریز جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد

لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (۲۸۵۰۰ تومانی) برای سال جاری شامل ۸ گروه کالایی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (28500 تومانی) برای سال جاری  شامل 8 گروه کالایی اعلام شد.

محمد مخبرمعاون اول رییس جمهور مصوبه هییت وزیران درباره اختصاص ارز ترجیحی 28500 تومان به کالاهای اساسی در سال جدید را به وزارتخانه های مربوطه و دستگاه های اجرای ابلاغ کرد.

بر اساس این لیست انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان ،کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولدهای دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی در سال جاری کماکمان ارز ترجیحی به واردات آنها اختصاص داده می شود.

بنابراین گزارش در میان این کالاها تنها برنج است که بر اساس مصوبه هییت وزیران ارز ترجیحی برای واردات آن در سال جاری اختصاص نیافته است.

بر اساس پیگیری های خبرگزاری تسنیم از انجمن‌های مرتبط با واردات برنج این موضوع در حال پیگیری است و این امکان دارد که برنج هم به این لیست برگردد.

ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟‌

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم