Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند گفت: در هشت ماه گذشته ۸۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به بانک‌های معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا نثاری با بیان اینکه اعتبارپرداختی و در دست اقدام بالغ بر۵۸ میلیاردتومان است، اظهار داشت: از ابتدای مهر پارسال تاکنون، چهارصد واحد مسکونی در قالب مسکن محرومین ویژه افراد فاقد مسکن و دارای شرایط خاص در روستا‌ها آغاز و هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور، افزود: به هر واحد مسکونی۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض پرداخت شده واین افراد معاف از پرداخت هزینه نظارت و طراحی و صدور پروانه ساخت بوده اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اشاره به حوزه بهسازی وعمران روستایی امسال در نهاوند، ابراز داشت: آسفالت معابرفاز اول و دوم ۴ روستا‌های این شهرستان با اعتبار ملی بالغ بردو میلیاردتومان انجام شده است.

این مسئول به عملیات زیر سازی معابراشاره کرد و گفت: تاکنون عملیات زیر سازی معابر ۲۳ روستا به مساحت ۱۶۵ هزار متر مربع به اتمام رسیده و عملیات خاکی و زیر سازی معابر تا پایان فصل کاری امسال در ۲ روستای دیگر هم در حال انجام است.

در حوزه مسکن شهری، طرح ساخت مسکن شهری با همکاری راه و شهرسازی شهرستان، ساخت۳۶۵ واحد آپارتمان در یکی از بهترین نقاط سکونتگاهی این شهرستان (زیر صدهزار نفر جمعیت) در حال انجام بوده که تاکنون ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضرهم فنداسیون سازه‌های بتنی این ساختمانها، دیوار حائل، اجرای سقف اول در قالب ۱۳ بلوک شش و هفت طبقه انجام شده و ۴۶ واحد از این ۳۶۵ واحد در مرحله گودبرداری است.

نثاری با اشاره به اینکه ۱۴۵ نفر در قالب گروه ساخت (سه طبقه توافقی) در شهرک نیروی انتظامی در حال ساماندهی هستند، ابراز داشت: به یازده گروه ساخت زمین تحویل شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی