Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از الحاق چندین دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین با هدف ارتقاء نرم عملیاتی، تسهیل در امر تخلیه و بارگیری و کاهش مدت زمان انتظار در این بندر خبر داد .

 به‌گزارش خبرگزاری برنا ازهرمزگان، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره به استقرار پرت جدید اپراتوری در بندر شهید باهنر جهت ارتقاء توان لجستیکی و کاهش زمان عملیات تخلیه و بارگیری اظهارداشت : 6 دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین و سایر تجهیزات مورد نیاز به چرخه عملیاتی این بندر بزرگ صادراتی اضافه تا ناوگان خدماتی با توان مضاعف تری نسبت به گذشته ارائه خدمت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسینی این تجهیزات را شامل سه دستگاه جرثقیل سنگین ۱۰۰تا ۱۲۵ تنی، سه دستگاه جرثقیل نیمه‌ سنگین۵۰ تا ۹۰ تنی اعلام کرد و گفت: در آینده نزدیک لیفتراک و سایر تجهیزات خدماتی نیز به این تجهیزات اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 300 میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات توسط بخش خصوصی هزینه شده است خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این تجهیزات بشکل مستقیم برای 20 نفر و بشکل غیر مستقیم برای 70 نفر اشتغال فراهم می شود.

به گفته محمد حسینی رعایت الزامات ایمنی، تقویت خدمات حمل و نقل لجستیکی و کاهش مدت زمان انتظار سه مؤلفه مورد تاکید است که رضایت ارباب رجوع و ذینفعان را به ‌همراه خواهد داشت .

لازم به ذکر است؛ بندر شهید باهنر با دارا بودن ۱۲ پست اسکله و حداکثر آبخور ۱۱.۵ متر، ظرفیت پذیرش و پهلوگیری انواع شناورهای اقیانوس پیما و موتور لنج های سنتی را دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا محمد حسینی بخش خصوصی اشتغال محمد حسینی حمل و نقل اقیانوس اشتغال اقیانوس حمل و نقل محمد حسینی هرمزگان دستگاه جرثقیل شهید باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس

گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.

کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.

با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان