Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طی سال جاری ۵۳ شرکت خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی در استان اردبیل جهت شرکت در مناقصات دولتی تأیید صلاحیت شدند.

بهروز رحیم زاده  ۱۴ آذر در دهمین جلسه تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی استان اردبیل تصریح کرد: در اجرای تبصره ماده ۴ و ماده ۶ تصویب نامه هیات وزیران؛ کلیه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی در واگذاری تمامی فعالیت‌ها مکلف به عقد قرارداد با شرکت‌های خدماتی تعیین صلاحیت شده در کمیته‌های استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با عنایت به برگزاری تعداد ۱۰ جلسه تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی استان اردبیل از تعداد ۶۵ پرونده طرح شده، ۵۳ عنوان تأیید و مابقی رد شده است.

رحیم زاده افزود: اعتبار گواهی صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی ۲ سال بوده و در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت، صلاحیت لغو یا تعلیق خواهد شد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شرکت‌های دولتی در واگذاری فعالیت‌ها ملزم به عقد قرارداد با شرکت‌های دارای صلاحیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ثبت شرکت مناقصه پشتیبانی و فنی و مهندسی شرکت های خدماتی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۱ با عنوان «بودجه مصوب شرکت‌های دولتی» و پیوست سه با عنوان «شرکت‌های دولتی» را به تصویب رساندند.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در این زمینه‌، توضیح داد: ۶۵ درصد بودجه شرکت‌های دولتی از محل نفت است و ما در این جدول بودجه شرکت‌های دولتی را شفاف کرده‌ایم که خارج از آن نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

کد خبر 6092906 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟