Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین سیاحت اسفندیاری گفت: سومین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی، در هفتم اسفندماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود و علاقه مندان از کشورهای مختلف فرصت دارند مقالات خود را به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نهایتاً تا بیستم بهمن ماه امسال به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بین‌المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت افزود: نخستین دوره این کنفرانس سال ۹۷ در کیش با حضور افرادی از ۲۴ کشور برگزار شد و کنفرانس دوم به جهت شیوع کرونا با تأخیر و به شکل محدود و عمدتاً در فضای مجازی در آبان ماه سال گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرکز بین‌المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت از سال ۹۵ با انتشار چند مجله بین‌المللی فعالیت خود را آغاز کرد، تصریح کرد: هم اکنون ما در این مرکز، مجله مطالعات تطبیقی حقوق بشر را به ۵ زبان فارسی، انگلیسی، عربی، آذری و استانبولی و یک نشریه با عنوان صلح و عقلانیت را به همین زبان‌ها منتشر می‌کنیم و به دنبال توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای هستیم.

سیاحت اسفندیاری ادامه داد: همچنین به لطف الهی تاکنون موفق به انتشار ۱۵ کتاب تحت عناوین صلح، فرهنگ و عقلانیت شده‌ایم، ضمن آنکه یکی از فعالیت‌های ما برگزاری همایش گفتمان علمی انقلاب اسلامی بوده که با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این مهم در ۱۹ حوزه دانشی صورت گرفته است.

رئیس مرکز بین‌المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت با اشاره به ایجاد بنیاد بین‌المللی نظریه‌پردازی با حضور اندیشمندان کشورهای مختلف در این مرکز گفت: فعالیت این بنیاد شامل برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی است، ضمن آنکه تاکنون نیزدوره‌های آموزشی از جمله تربیت مشاور برای کشورهای آذربایجان و ترکیه را برگزار نموده‌ایم.

کد خبر 5368179

منبع: مهر

کلیدواژه: قم صلح جزیره کیش حقوق بشر بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان عکس استانها گرگان واکسن کرونا آلودگی هوا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران شیوع کرونا فرهنگ و عقلانیت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075932 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود