Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:35:03 GMT

قدردانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از آیت‌الله جنتی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۵۳۷۴

قدردانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از آیت‌الله جنتی

سرلشکر باقری در صدور پیامی از مجاهدت‌های آیت‌الله جنتی در بیش از چهار دهه مسئولیت «ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی از مجاهدت‌های آیت‌الله جنتی در بیش از چهار دهه مسئولیت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مکرم عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله احمد جنتی (دامت برکاته)

با اهداء سلام و تحیات الهی؛

حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران یادآور رخدادها و صحنه‌های شکوهمند و افتخارآمیزی است که نقش‌آفرینی‌های راهبردی و محوری «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» بر تارک آن می‌درخشد.

بی‌شک موفقیت‌های این مجموعه مبارک به عنوان یکی از کانون‌های پرچم‌دار مردمی و قدرت بسیج‌کنندگی کشور و ارگان‌ها و نهادهای انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه در آوردگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز مواجهه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم برای تضعیف انقلاب و تسلیم ایران و ایرانی که تبلور آن در مناسبت‌های ملی و انقلابی متعدد از جمله در ایام‌الله ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۹ دی، ۱۳ آبان و… ملموس و جهانی شده است، همواره پشتوانه قدرت‌سازی برای صیانت از امنیت و منافع ملی و پیش‌روندگی و پیش‌برندگی آرمان‌ها و اهداف متعالی و تمدن‌ساز انقلاب تحت زعامت امامین انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بدون تردید این دستاوردها و تأثیرات شگرف که تحت مدیریت و راهبری حضرتعالی و همت و مجاهدت این شبکه مردم‌نهاد اسلامی و انقلابی حاصل شده است، ماندگار و راهگشای میراث‌داران ارجمند امروز و فردای شورا خواهد بود.

به نمایندگی از نیروهای مسلح مقتدر کشور با سپاس و قدرشناسی خالصانه از مجاهدت‌های باشکوه و الهام‌بخش طی بیش از چهار دهه «ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»، دوام توفیق، عزت و سربلندی روزافزون حضرتعالی را در خدمت به اسلام و انقلاب و ملت شریف و قهرمان ایران در ظل عنایات حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) و زعامت نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جویم.

ارادتمند:

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو آیت الله جنتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح ایران آیت الله جنتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیروهای مسلح آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است