Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:32:25 GMT

درخواست ۱۰۹ ناشر برای دریافت کاغذ تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۵۴۱۰

درخواست ۱۰۹ ناشر برای دریافت کاغذ تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه کمیته تخصیص کاغذ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه (دهم آذرماه ۱۴۰۰) در خانه کتاب و ادبیات ایران تشکیل شد و درخواست ۱۰۹ ناشر برای دریافت کاغذ به تصویب رسید.

در جلسه پیشین کمیته تخصیص، توزیع و نظارت بر کاغذ در خواست ۱۲۲ ناشر برای دریافت کاغذ به تصویب رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته برای رسیدگی به درخواست سایر ناشران نیز به صورت منظم و با فاصله‌های کوتاه تشکیل جلسه خواهد داد و درخواست‌ها را بر اساس معیارهای تعیین شده بررسی کرده و فرآیند تخصیص را انجام می‌دهد.

در ابلاغ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اهتمام بر توزیع عادلانه کاغذ به ناشران فعال و نظارت دقیق بر مصرف کاغذهای تخصیص داده شده از اهم وظایف و ماموریت‌های این کمیته برشمرده شده است.

ناشران متقاضی باید درخواست‌های خود را صرفا در سامانه توزیع کاغذ و زینک کتاب به نشانی www.paperds.ir ثبت کرده و از همان طریق پیگیری کنند.

کد خبر 5368195

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه کتاب بازار کاغذ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران معرفی کتاب ترجمه انتشارات سوره مهر تازه های نشر نقد کتاب سید رضی شیرازی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتاب علی رمضانی رونمایی کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشارات ققنوس شهدای مدافع حرم پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است