Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:12:58 GMT

مردم ایلام ۳۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۵۶۳۹

مردم ایلام ۳۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهری ظهر یکشنبه در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران ایلامی بیان کرد: کد «کیو آر» به دلیل سهولت در پرداخت، حذف پول فیزیکی، اطمینان از واریز به حساب امداد و تسریع در ارائه خدمت به نیازمندان جایگزین مناسبی برای صندوق‌های صدقات خانگی است.

وی با عنوان اینکه شرایط و ابزارهای لازم برای استفاده از این کد در پرداخت صدقه در استان ایلام آغاز شده است گفت: برنامه ریزی لازم صورت گرفته که ۵۷ هزار مشترک صندوق‌های صدقات خانگی موجود را با روش‌های نوین جایگزین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با عنوان اینکه یکی از دلایل این اقدام جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول‌های کاغذی و سهولت در پرداخت صدقات و دریافت کمک‌های مردمی انجام شده است، افزود: در این راستا خیرین می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را با اسکن کد «کیو آر» به حساب کمیته امداد واریز کنند.

وی اضافه کرد: به منظور احترام به مشترکینی که تمایل دارند همچنان به روش قدیمی و استفاده از صندوق‌های خانگی صدقات خود را پرداخت کنند، صندوق‌های سنتی نیز فعلاً در دسترس هستند.

طاهری بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری بیش از ۷۰ درصد مشترکین فعلی به روش «کیو آر» امکان پرداخت صدقه به روش نوین را داشته باشند ضمن اینکه در نظر داریم حدود ۶۰ هزار مشترک جدید را ثبت نام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه امسال تاکنون حدود ۳۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، گفت: این صدقات صرف کمک به ساخت و خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، کمک هزینه درمان، کمک به تامین وسایل بهداشتی برای سالمندان و بیماران بستری در منزل، تامین وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان و کمک‌های معیشتی شده است.

کد خبر 5368229

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایلام صدقه بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان عکس استانها گرگان واکسن کرونا آلودگی هوا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228568 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند