Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - امیر جهانی؛ مصطفی آجرلو از زمان انتخاب به عنوان مدیرعامل استقلال، به دنبال ایجاد وحدت و اتحاد میان پیشکسوتان باشگاه استقلال بوده اما گویا فرهاد مجیدی به نوعی از این اتفاق  هراس دارد و انتقاد وی از برخی پیشکسوتان در کنفرانس خبری پس از دربی هم از این موضوع نشات می گیرد. 

مجیدی که چندی قبل به هیچ وجه حاضر نشد در جلسه هم‌اندیشی با پیشکسوتان باشگاه شرکت کند و دعوت آجرلو را به بهانه همزمانی تمرین استقلال با این مراسم رد کرد، بعد از دربی پایتخت در گفت و گو با رسانه‌های خبری پیشکسوتان منتقد را فرگوسن‌های وطنی" توصیف کرد، اتفاقی که با واکنش تند پیشکسوتان رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود برخی پیشکسوتان از طریق نزدیکان خود برای باشگاه استقلال پیغام فرستادند که از حالا به بعد قطعا رویه ما تغییر خواهد کرد و در خصوص ناکامی‌های کادر فنی صحبت کرده تا مشخص شود آیا ما فرگوسن هستیم یا آقای مجیدی کاپلو؟!

به نظر می‌آید آتش اختلافات میان پیشکسوتان استقلال و سرمربی آبی‌ها به این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد هر چند که مدیرعامل استقلال برای تغییر این فضا تلاش بسیار زیادی کرد اما مجیدی کوتاه بیا نیست و حاضر نیست بپذیرد پیشکسوتان حق دارند نگران آینده این تیم باشند. اخلاق خاص فرهاد اجازه نمی دهد که وی حتی سایه افراد دیگری را هم در نزدیکی خود احساس کند و این ترس به نوعی بر روابط او با پیشکسوتان استقلالی هم تاثیرگذار بوده است.

 

پربیننده ترین دربی ۹۷ از دریچه دوربین اقتصاد آنلاین استقلال یک اشتباه داوری جدید از دربی رو کرد + عکس دو گل زیبا و دیدنی حسین طیبی بازیکن ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در لیگ برتر پرتغال + فیلم پیروانی: شما پزشک هستید؟ ستاره مسلمان رکورد شکست + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر جهانی فرهاد مجیدی استقلال تهران پیشکسوتان فوتبال لیگ برتر ایران مصطفی آجرلو امیر جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

طرفداری | کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد