Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@16:52:57 GMT

محاکمه پدر پیر به اتهام قتل پسر معتاد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۶۵۰۲

محاکمه پدر پیر به اتهام قتل پسر معتاد

پیرمردی که در پی یک جدال خانوادگی فرزند معتادش را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش ایران‌آنلاین اردیبهشت امسال ماموران کلانتری شرق تهران از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان یک دعوای خانوادگی در حوزه استحفاظی خود قرار گرفتند. دقایقی بعد ماموران کلانتری با حضور در محل درگیری از طریق همسایه ها متوجه جدال فیزیکی شدید پدر و پسری در منزل‌شان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماموران برای بررسی بیشتر ماجرا به ناچار از دیوار خانه مسکونی بالا رفتند و پس از ورود به منزل ناگهان در کمال ناباوری با جسد غرق درخون پسر جوانی که با ضربات شی نوک تیزی به قتل رسیده بود روبرو شدند درحالی بود در چند قدمی جسد، پیرمردی در خواب عمیق فرو رفته بود.

بلافاصله مراتب به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد و به این ترتیب تیمی از کارآگاهان جنایی راهی صحنه جنایت در شرق تهران شدند.

کارآگاهان در جریان تحقیقات میدانی از پیرمرد که پدر قربانی بود دریافتند ساعتی قبل دعوای شدیدی بین آنها رخ داده است و پدر پسر را باضربات قیچی به قتل رسانده است؛ پیرمرد در صحنه قتل دستگیر و به اداره دهم آگاهی تهران انتقال داده شد.

این مرد بازنشسته که در شعبه بازپرسی دادسرای امورجنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت قتل فرزندش را پذیرفت و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

صبح دیروز این پیرمرد جنایتکار در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قضات عالی‌رتبه زالی ، علی دلداری و واعظی به اتهام قتل فرزندش محاکمه شد.

متهم به قتل وقتی در جایگاه قرار گرفت گفت: حدود 29 سال پیش من و همسرم به دلیل اختلاف شدید از هم جدا شدیم. آن زمان حضانت پسرم فرزاد را که 5 ماهه بود برعهده گرفتم و او را به سختی بزرگ کردم. حالا فرزاد 28 ساله شده و این اواخر متوجه شدم به مواد مخدر اعتیاد شدید دارد. به همین دلیل بارها با او درگیر شدم.
روز حادثه در یک لحظه کنترل عصبی خود را از دست دادم و با قیچی که در دست داشتم 3 ضربه به بدنش وارد کردم. زمانی به خود آمدم که خیلی دیر شده بود.
پسرم را غرق در خون دیدم و نتوانستم برایش کاری کنم، اکنون نیز پشیمانم.

گفتنی است مادر قربانی نیز خواهان مجازات همسر سابقش شد و از آنجای که قصاص پدر به اتهام قتل فرزند در قانون مجازات اسلامی منتفی است دادگاه تنها در خصوص جنبه عمومی این جرم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است

دادستان‌های دادگاه کیفری بین‌المللی با کارمنددان 2 بیمارستان بزرگ نوار غزه مصاحبه کرده‌اند تا اولین تأییدی باشد که بازرسان دادگاه با کارکنان پزشکی درباره جنایات احتمالی در غزه صحبت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، ۲ منبع که به دلیل حساسیت موضوع خواستار ناشناس ماندن نام‌شان شدند، به رویترز گفتند بازرسان دادگاه کیفری بین‌المللی به شهادت‌های کارکنان بیمارستان اصلی شهر غزه در شمال نوار غزه یعنی «بیمارستان الشفا» و بیمارستان اصلی خان یونس در جنوب یعنی مجتمع پزشکی «ناصر» دست یافتند.

این منابع به دلیل نگرانی در مورد امنیت شاهدان از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کردند.

یک منبع گفت که وقایع اطراف بیمارستان‌ها می‌تواند بخشی از تحقیقات دادگاه کیفری بین‌المللی باشد که در حال بررسی پرونده‌های جنایی علیه افراد به اتهام ارتکاب «جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، نسل‌کشی و تجاوز» است.

دفتر دادستان دیوان کیفری بین‌المللی از اظهار نظر در مورد مسائل اجرایی در تحقیقات در حال انجام خودداری کرد و دلیل آن را لزوم اطمینان از ایمنی قربانیان و شاهدان دانست.

دادگاه کیفری بین‌المللی اعلام کرد که در حال تحقیق با طرفین درگیری است از جمله حمله هفت اکتبر که مبارزان حماس به اسرائیل حمله کردند و متعاقب آن حمله اسرائیل به غزه رخ داد.

در طول جنگ، ۲ بیمارستان اصلی غزه از اهداف مهم رژیم صهیونیستی بودند، به طوریکه نیروهای صهیونیست آنها را محاصره کرده و به آنها یورش بردند و فعالان حماس را به استفاده از این بیمارستان‌ها برای اهداف نظامی متهم کردند در حالیکه حماس و کادر پزشکی آن را رد می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیم
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است