Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از پیگیری و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی روشن‌دلان خبر داد. خبرگزاری میزان – در نشستی با حضور ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مشکلات روشن‌دلان و موانع حقوقی مشارکت اجتماعی آن‌ها بررسی شد.   رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از پیگیری و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی روشن‌دلان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در این نشست بیان کرد: در بازدید‌های هدفمندی که از مراکز نگهداری معلولان انجام گرفته از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفته و اقدامات قانونی در راستای حفظ و صیانت از حقوق این قشر از جامعه با جدیت در دستور کار دادستانی قرار دارد و به هیچ وجه اجازه تضییع حقوق آن‌ها را نخواهیم داد.
محمدپور، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی نیز بیان کرد: افراد معلول هر کدام دارای استعداد‌های خاص خدادادی هستند که باید شناسایی، پرورش و در راستای رشد و تعالی فرد و جامعه بکار بسته شوند و نباید کمبود امکانات باعث شود تا از این استعداد‌ها غافل شد.
در ادامه سایر اعضای جلسه به بیان مطالبی فراخور دستور جلسه پرداختند. بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از یک مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان   انتهای پیام/ برچسب ها: معلولین رفع مشکلات دستگاه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معلولین رفع مشکلات دستگاه قضایی آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی روشن دلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، علی محبوب پور، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: بلافاصله پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم گردید.

وی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام می‌باشد و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

محبوب پور، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افراد خاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6098009

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر