Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دو روز دیگر تا 16 آذر و روز دانشجو مانده و اگرچه بسیاری از تشکل‌های دانشجویی از روزهای قبل مشغول برگزاری برنامه‌های مرتبط با این روز هستند ولی فردا و پس فردا یعنی 15 و 16 آذر جزو پرکارترین روزها برای اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌هایی دانشجویی است.

بسیاری از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی کشور طی این دو روز میزبان مسئولان کشوری و استانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات پرسش و پاسخ، تربیون‌های دانشجویی و برگزاری نشست‌های صمیمی با مسئولان از مهمترین برنامه‌های روز دانشجو خواهد بود.

بر همین اساس آیین ویژه بزرگداشت روز دانشجو، صبح سه شنبه 16 آذر با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دانشگاه شریف برگزار می‌شود. در این مراسم نمایندگان اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی در حضور رئیس جمهور به بیان مطالب و دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی فردا (دوشنبه 15 آذر 1400) از ساعت 9 صبح در سالن همایش‌های ابوریحان مهمانان دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است و به سوالات دانشجویان پاسخ خواهد داد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه نیز فردا عصر در دفتر خود میزبان جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی است.

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور هم فردا از ساعت 14:30  به دعوت  بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی تهران به نشست دانشجویان در سالن شهید باکری واحد تهران جنوب می‌رود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز سه شنبه عصر در برنامه دردهای مزمن شهر که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود، حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان تشکل های دانشجویی روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک

گروه دیپلماتیک - همهشری آنلاین: از آمریکا، اروپا و کانادا گرفته تا آسیا و استرالیا و حتی آمریکای لاتین روزبه‌روز دانشگاه‌های بیشتری در سراسر جهان به معترضان جنگ غزه و حامیان فلسطین می‎پیوندند.

بسیاری از دانشجویان در اقصی‌نقاط جهان با الهام گرفتن از دانشجویان آمریکایی به‌ویژه دانشگاه کلمبیا علیه جنایات رژیم‎صهیونیستی در نوار غزه دست به اعتراض و تحصن زده و خواستار پایان این تراژدی انسانی شده‌اند.

در ادامه به اسامی شماری از دانشگاه‌های جهان که در هفته‌های اخیر شاهد اعتراض‌های گسترده در حمایت از فلسطین بوده‎اند، ‌اشاره می‌کنیم.

کد خبر 849588 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل نسل‌کشی رژيم صهيونيستى ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • ادغام یا تغییر رویکرد در انتظار دانشگاه‌های کم دانشجو
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟