Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@01:23:47 GMT

باران از روز دوشنبه مهمان آسمان کرمانشاه است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۷۵۶۹

باران از روز دوشنبه مهمان آسمان کرمانشاه است

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با بررسی آخرین داده‌های هواشناسی با متوقف شدن بارندگی‌ها در منطقه، شاهد افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه خواهیم بود.

وی با اشاره به میزان بارش باران طی روزهای گذشته در استان کرمانشاه، افزود: میزان بارش باران در شهرستان کرمانشاه طی روزهای گذشته به علت فعالیت سامانه بارشی ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیمتر و میانگین بارش‌ها در کل استان کرمانشاه ۶.۴ میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین بارش باران در استان کرمانشاه با ۲۴.۵ میلیمتر مربوط به شهرستان ثلاث باباجانی بوده و در ایستگاه سومار هیچ‌گونه بارندگی طی روزهای گذشته گزارش نشده است.

دولتشاهی با اشاره به بارش‌ها از اول مهر ماه سال جاری، بیان کرد: از اول مهر ماه سال‌جاری تاکنون در استان کرمانشاه میانگین بارش‌ها ۶۰.۵ میلیمتر بوده، در حالی که بارندگی‌ها در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴.۵ میلیمتر بوده که بارش‌ها در استان کاهش ۴۲ درصدی داشته است.

وی گفت: عبور موجی ناپایدار از اواخر وقت امروز و و طی ساعاتی از روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه همراه با وزش باد، ابرناکی آسمان، بارندگی و رعد و برق بخصوص در نیمه شرقی و شمالی استان کرمانشاه خواهد بود.

دولتشاهی افزود: بارش‌ها طی روزهای آینده در ارتفاعات و گردنه‌ها به شکل برف و روز سه شنبه مه صبحگاهی در نواحی مرطوب و سردسیر مشاهده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز وزش باد، افزایش ابر و احتمالاً رگبار پراکنده و موقت باران مهمترین پدیده‌های جوی در استان کرمانشاه خواهند بود.

وی تصریح کرد: همچنین دمای هوای روزانه در اکثر نقاط استان کرمانشاه از امروز تا روز پنج شنبه به تدریج و با روندی آرام افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5367917

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پیش بینی وضعیت هوا سازمان هواشناسی بارش باران افزایش دما رگبار و رعد و برق رعد و برق بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا گرگان عکس استانها ایلام آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا بارش باران استان کرمانشاه طی روزهای بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران

کارشناس هواشناسی گفت: فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی و همچنین استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750774

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • رتبه اول استان یزد در زمینه رشد بارندگی
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه