Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر و فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از وضعیت زمین چمن حافظیه شیراز تاکید کرد: این وضعیت لیگ برتر نیست، فوتبال حرفه‌ای نیست در هیچ جای دنیا در چنین زمینی بازی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: فجر بعد از چند سال آمده لیگ برتر و حق این تیم است که بهترین زمین و امکانات را در اختیار داشته باشد نه اینکه قبل از بازی و در زمان گرم کردن تیم گروهی مشغول کوتاه کردن چمن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمامی گل‌های فجر روی اتفاقات بازی بوده و چراکه در این زمین بازی روی هوا بود و در اصل بازی در حافظیه بی احترامی به فوتبال است. نکونام تاکید کرد: حق فجر بازی در بهترین زمین است چه کاری بوده که قبل از بازی لیگ برتر بازی دسته یک در حافظیه انجام می‌شود و در اصل ما با چمن مساوی کردیم.

وی یادآور شد: کیفیت بازی تیم فجر در خارج از خانه مشخص است که اگر چمن مناسب در اختیار این باشد به طور حتم بهترین بازی را نمایش می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: نمی دانم چرا زمانیکه شیراز بارانی نیست در زمین چمن حافظه آب جمع شده بود.

نکونام در خصوص کم گل بودن بازی‌های لیگ برتر نیز گفت: به خاطر سیستم ۵ دفاعه است و شرایط گل زدن سخت می‌شود و در فوتبال ما نیز به تعداد انگشتان دست بازیکن خلاق داریم که بتوانند در این سیستم نتیجه تغییر دهند.

کد خبر 5368418

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان فجر شهید سپاسی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا گرگان عکس استانها ایلام آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا بارش باران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم