Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در مراسم آغاز رزمایش سلامت زیستی در مشهد  گفت: در مقابل ویروس کرونا نباید انفعالی برخورد کنیم و برای اقناع مردم به واکسیناسیون افراد صاحب نفوذ اجتماعی می توانند از ظرفیت های خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تبلیغات مخالفان واکسیناسیون کاری غیرعقلانی، سخیف و نابخردانه است. در زمان قدیم که وبا و طاعون بود اگر کسی می‌گفت وسیله‌ای فراهم شده که می‌توان جلوی بیماری را گرفت حتی آن مردم قرون وسطایی استقبال می‌کردند حالا در این قرن علم و دانش عده‌ای پیدا شده اند و می‌گویند در برابر تهاجم کرونا کاری نکنیم و حالت دفاعی هم نداشته باشیم که البته این مخالفان حتی یک طرح نیز برای مقابل با کرونا معرفی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

تزریق دُز اول واکسن کرونا در خراسان رضوی به ۹۰ درصد رسید



نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متاسفانه این حرکت نابخردانه و غیر معقولانه مخالفت با واکسن به بعضی عزیزان نخبه در عرصه‌های مختلف از استاد دانشگاه تا روحانی هم نفوذ کرده است و احساس خطر می‌کنیم که دست‌هایی از دشمن می‌خواهند مردم و جامعه مبتلا را کنند و در این مسیر عده‌ای ناآگاه را تحریک می‌کنند تا سلامت و عافیت جامعه را از بین ببرند.

آیت الله علم الهدی گفت: اکنون همه چیز  برای واکسیناسیون مهیا و رایگان است.مقام معظم رهبری خود در عرصه واکسیناسیون پیشقدم بودند. دولت هم قوی و مردانه وارد میدان شده و واکسیناسیون را توسعه داده است و شیوع و فراگیری کم شده است.

انتهای پیام//م.م.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا امام جمعه مشهد رزمایش سلامت زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!

مصطفی میرسلیم در گفتگویی با برنامه اینترنتی «سایه‌روشن» درباره خلخالی گفت: من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قیبل کار‌ها زیاده روی‌هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • مد خوب، مد بد!
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است