Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:44:38 GMT

برخی معترضان ۵ آذر در اصفهان شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۷۹۶۳

برخی معترضان ۵ آذر در اصفهان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه نشست مجمع رهروان امر به معروف و نیروی انتظامی اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت دستگیرشدگان حوادث ۵ آذر شهر اصفهان، اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای فرصت طلب از مطالبه به حق کشاورزان سوءاستفاده کرده و در این بستر به موج سواری پرداختند و در زمین دشمن و معاندان نظام بازی کردند که حساب آنها با کشاورزان عزیز جداست و قطعاً این عزیزان مورد حمایت دستگاه قضائی و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی هستند و مطالبات بحق آنان هم از راه‌های قانونی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همین جا لازم می دانم از فرماندهی انتظامی استان اصفهان که با رأفت اسلامی و سعه صدر تلاش کرد تا از هرگونه درگیری و تنش پیشگیری شود و در نهایت هم با مدیریت هوشمندانه امنیت شهر را برقرار کرده و با اقتدار آشوبگران و اغتشاشگران را دستگیر کردند، تقدیر و تشکر کنم، برای رسیدگی به جرایم دستگیر شدگان شعبه ویژه ای در دادسرای مرکز استان تشکیل شده و قطعاً برابر با قانون و مقررات بدون هیچ گونه افراط و تفریطی با آنان برخورد می‌شود.

مدیرکل دادگستری استان اصفهان با اشاره به این‌که افرادی که تحت قرار و وثیقه بودند از امروز با معرفی وکیل و وثیقه گذار طبق قانون آزاد می‌شوند، تصریح کرد: تعدادی از محرکان اصلی بودند که آنهایی که بازداشت موقت داشتند حق اعتراض داشتند و به اعتراض آنها رسیدگی شده است.

وی اضافه کرد: ما که امروز در جامعه اسلامی ایران کنار هم زندگی می‌کنیم نباید اجازه دهیم که عده‌ای با هنجارشکنی جامعه را به انحراف بکشانند، در همین زمینه مجمع رهروان امر به معروف استان اصفهان هسته‌های آمران به معروف از نیروهای مردمی را در راستای تذکر لسانی به بدپوشش‌ها و نیز حوزه‌های مختلف دیگر و حتی در فضای مجازی سازماندهی کردند تا اینکه جامعه سالم و با اخلاقی داشته باشیم که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه همه در جامعه اسلامی مکلف هستند که به حقوق همدیگر احترام بگذارند و نباید کسی به خودش اجازه دهد که با رفتارش به ارزشها، باورها و اعتقادات مردم توهین کند، ابراز داشت: دستگاه قضائی خودش را مکلف می‌داند تا براساس ماده ۱۱ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از این افراد حمایت کند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده کسانی که آمران به معروف را مورد توهین، تعرض و ضرب و شتم قرار دهند، افزود: با هرگونه پرخاشگری، تعرض و تعدی به آمران به معروف و ناهیان از منکر برابر قانون برخورد می‌کنیم و توصیه من این است که همه مردم به صحنه بیایند و برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و احکام اسلام عزیز تلاش کنند و مطمئن باشند که نیروی انتظامی و دستگاه قضائی هم قاطعانه از آنان حمایت خواهند کرد.

کد خبر 5368412

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتراضات مردمی اعتراضات ضددولتی معترضان آزادی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا گرگان عکس استانها ایلام لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا بارش باران شیوع کرونا آمران به معروف استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند