Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:57:09 GMT

نارضایتی اکثر مردم از عملکرد بانکها و ادارات نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۸۰۰۸

نارضایتی اکثر مردم از عملکرد بانکها و ادارات نهاوند

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه خلاء تدوین سند چشم‌انداز در شهرستان احساس می‌شود، بیان داشت: نیاز است مدیران ظرف مدت ۱۰ روز اهداف و برنامه دستگاه خود را جهت تدوین سند توسعه و چشم انداز شهرستان منطبق با اهداف دولت انقلابی آیت الله رئیسی برنامه ریزی و به فرمانداری شهرستان ارائه دهندکه یکی از نیازهای اساسی شهرستان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مدیران ادارات درب اتاق‌های خود را به روی مردم نبندند، گفت: اکثر ارباب رجوع‌های فرمانداری، از عملکرد ضعیف ادارات و بانک‌ها شکایت دارند.

وی افزود: مدیرانی که قصد خروج از شهرستان را دارند حتماً با هماهنگی دفتر فرماندار و تعیین جانشین خود باید باشد.

سلگی گفت: از اتاق اصناف و بازرسی‌ها می‌خواهیم که از واحدهای صنفی و کنترل قیمت‌ها مطلع باشند و در این امر هیچ‌گونه کوتاهی در مقابل متخلفان نداشته باشند.

وی افزود: در زمان مدیریت آقای ناصری از اداره صنعت و معدن اقدامات خوبی انجام شده که جا دارد همین جا از زحمات ایشان تقدیر کنیم.

وی گفت: شهرداری‌ها، ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی کامل برای شرایط بحرانی و بارشها داشته باشند.

عملکرد مدیران در تعامل با رسانه‌ها ارزیابی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در جلسه شورای اداری با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در تعامل رسانه‌ها به صورت فصلی یا ماهانه گفت: باید مسئولان و مدیران شهرستان جهت رفع مشکلات و دغدغه‌ها مردم و معرفی اقدامات دستگاه خود از ظرفیت رسانه‌ها بهره بگیرند.

سرهنگ علی مختاری در ادامه از مدیران اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه نان خواست با توجه به افزایش ۵۰ درصدی قیمت نان با نظارت و پایش نسبت به کیفت پخت نان اقدامات لازم را انجام تا باعث رضایت مندی مردم شود.

وی همچنین خطاب به مدیر امور منابع آب شهرستان تاکید کرد: با توجه به تنش آبی و مشکلات به وجود آمده در بحث آبیاری باغات و زمینهای کشاورزی در سال جاری از هم اکنون تدابیر لازم برای جلوگیری از استفاده غیر مجاز از کانال‌های آب، رودخانه و آب‌های سطحی اقدامات و برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت: با توجه به کمبود آب، نیاز است دریچه‌های نهرشعبان و دیگر کانال‌های آبرسانی برطرف و روستاهایی هم که مشکل آب دارند، اقدام اساسی برای رفع آن انجام شود.

وی افزود: سپاه شهرستان در کنار مدیران ادارات است و هر کمکی که در راستای خدمت رسانی به مردم نیاز باشد به دستگاه‌هایی اجرایی می‌کند.

مختاری گفت: طرح شهید سلیمانی همچنان برای مقابله با کرونا ادامه دارد و بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان در این طرح فعال هستند.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه آمادگی دارد طرح‌های آبرسانی به روستاهایی که دارای مشکل آب آشامیدنی هستند را با همکاری اداره آبفای نهاوند حل کند.

کد خبر 5368406

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار نهاوند فرمانداری نهاوند تکریم ارباب رجوع بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا گرگان عکس استانها ایلام لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا بارش باران شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پوریافر درباره جزییات تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلیل باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبح‌گاهی می‌شد. گفت: درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود گفت: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: باتوجه به انجام ایمن سازی و تعویض رمپ حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است