Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ساکت الهامی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و پدیده شهرخودرو در ساری با بیان این که کیفیت بد زمین جایی برای صحبت درباره مسائل فنی مسابقه باقی نگذاشته است، افزود : ما امروز از هر دو تیم یک فوتبال بی‌برنامه و بدون ریتم دیدیم و خوشبختانه اتفاقات بازی به سود ما رقم خورد و توانستیم دو گل بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که در این زمین نامناسب بازی کردند.

وی افزود: قصد تخریب هیچ مدیر و مسئولی را ندارم ، اما این زمین شرایط مناسبی ندارد. پیش از بازی هم گفتم در بازی امروز چه ببریم و چه ببازیم به دلیل کیفیت بد زمین، نتیجه روی اتفاق رقم خورده است. با احترام به همه مسئولان استان باید بگویم که به نظرم این بدترین زمین تاریخ لیگ برتر در بیست و یک دوره گذشته است. باید دست به دست هم بدهیم و تا هر چه زودتر ورزشگاه وطنی برای میزبانی از مسابقات آماده شود.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: من قلبا نساجی را دوست دارم و بارها گفته‌ام فقط به عشق هواداران این تیم به نساجی آمدم و در این تیم ماندم. آرزو دارم که روزی در ورزشگاه شهید وطنی شاهد حضور هواداران نساجی و جوِ پرشور نساجی‌چی‌ها باشم. همینجا هم اعلام می‌کنم که برای کمک به روند اجرایی ورزشگاه وطنی حاضرم تا ۳۰۰ میلیون تومان از قراردادم را مدیران باشگاه کم کنند و به بازسازی ورزشگاه وطنی اختصاص دهند.

الهامی تصریح کرد: فوتبالی که مد نظر من و هواداران است این نیست که در ورزشگاه ساری می‌بینیم. بابت نتیجه به هواداران تبریک می‌گویم ، اما برای این کیفیت فوتبال عذرخواهی می‌کنم. طرفداران نساجی می‌دانند این فوتبالِ باب میل من نیست. دو بازی خانگی را هم به خاطر تمرکز بر ارائه فوتبال با کیفیت در این زمین بی‌کیفیت از دست دادیم.

وی با بیان این که مازندران لیاقت بیشتری در زمینه برخورداری از زیرساخت‌های ورزشی دارد، اظهار کرد: اینجا قهرمان‌خیزترین استان کشور است. ایران باید به مازندران ببالد. امروز دیگر فقط کشتی مازندران در ورزش ایران مطرح نیست. در بسیاری از رشته‌ها مازندران شاخص است. فوتبالش هم به جایی رسیده که حرف اول را در کشور می‌زند.

سرمربی نساجی گفت: در کشورهایی مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا هوادار وارد ورزشگاه شود. در نهایت هم استقبال نمی‌بینند و به سمت تیمداری در سایر کشورها می‌روند، ولی ما این ظرفیت را به بهترین شکل در ایران و بویژه مازندران داریم. عشق به نساجی در همه جای مازندران موج می‌زند و لازم است که مسئولان استان، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان برای تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر و ایجاد یک ورزشگاه با کیفیت و استاندارد در مازندران تلاش کنند.

الهامی درباره تیم پدیده و وضعیت این تیم در جدول نیز خاطرنشان کرد: پدیده تیم خوبی است. حضور سرمربی باسابقه و خوب پدیده در این تیم هم باعث شده متفاوت از هفته‌های نخست عمل کند. به سرمربی پدیده که برای من جایگاه استادی دارد خسته نباشید می‌گویم و مطمئنم پدیده در انتهای جدول نمی‌ماند.

سرمربی نساجی درباره عملکرد تیم داوری و صحنه مشکوک به پنالتی نیز تصریح کرد: به داور و تیم داوری هم بابت قضاوت این مسابقه در زمین بی‌کیفیت شهدای ساری خسته نباشید می‌گویم. بازی در این قبیل زمین‌ها معمولا فیزیکی و پربرخورد می‌شود و کار داور را سخت می‌کند. البته می‌توانستیم در صحنه‌ای که روی احسان قهاری خطا شد صاحب پنالتی شویم. اما حسین زیاری را می‌شناسم و می‌دانم داوری آینده‌دار، متین و باهوش است و به او خسته نباشید می‌گویم.

دو تیم فوتبال نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو بعدازظهر امروز –یکشنبه ۱۴ آذر- از سری مسابقات هفته هشتم بیست‌ویکمین دوره فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای سرای به مصاف هم رفتند که نساجی توانست با دو گل حامد شیری و ایوب کلانتری مهمان خود را شکست دهد و به دومین برد فصل خود دست یابد.

نساجی با این برد ۹ امتیازی شد و با یک پله صعود، در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت. پدیده شهرخودرو نیز در ادامه روند ناکامی‌های این فصل، ششمین باخت را پذیرا شد و با دو امتیاز همچنان در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ساکت الهامی نساجی ساکت الهامی نساجی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ورزشگاه وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید