Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک پس از برد ۱-۰ منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس، از دوندگی و تلاش تیمش رضایت داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، شیاطین سرخ علاوه بر کسب سه امتیاز در هفته پانزدهم لیگ برتر، با ارائه نمایشی دلچسب در نیمه اول، هواداران خود را به آینده امیدوار کردند. رانگنیک در مصاحبه خود پس از بازی گفت:

از عملکرد تیم به ویژه در یک ساعت ابتدایی رضایت زیادی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرس کردن تیم خارق العاده بود. تنها چیزی که کم داشتیم، برتری ۱-۰ یا ۲-۰ بود. با توجه به نحوه دفاع کردن مان، در کل بازی کنترل کار دست ما بود و کلین شیت هم مهم ترین بخش کار محسوب می شود. این ها چیزهایی هستند که باید در آن ها بهتر شویم. باید بیشتر کلین شیت کنیم. با توجه به پشت سر گذاشتن تنها یک جلسه تمرینی، واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. ما خیلی بهتر از چیزی که انتظار می رفت عمل کردیم.

همیشه تلاش کردیم تا ابتکار عمل را در دست داشته باشیم. شاید به جز ۵ دقیقه پایانی، همیشه رو به جلو کار کردیم. در باقی دقایق تلاش ما این بود تا حریف را از دروازه مان دور نگه داریم. ما می خواستیم با دو مهاجم مرکزی بازی کنیم. در مورد تلاش کریستیانو رونالدو در زمان در اختیار نداشتن توپ هم، کلاه از سر بر می دارم! 

گل فرد؟ مجبور شدم از دستیارم بپرسم که فرد با پای راست ضربه زد؟ من فکر می کردم او فقط می تواند با پای چپ شوت بزند. برایش خوشحال هستم. 

همیشه پس از موفق شدن و نتیجه گرفتن، راحت تر می توان به ساختن آنچه مد نظرتان است پرداخت. باید بیشتر کلین شیت کنیم و در فرصت سازی برای مهاجمان مان بهتر ظاهر شویم. در کل از سبک بازی امروزمان رضایت بالایی دارم. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک

نشریه بیلد درباره دلایل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک را بررسی کرده است

طرفداری | طرفداری | پس از منتفی شدن گزینه‌هایی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رفت به‌زودی رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش به عنوان جایگزین توماس توخل معرفی شود اما این گزینه نیست پس از ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، برای بایرن مونیخ منتفی شد.

بیش‌تر بخوانید: رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به بایرن مونیخ نمی‌رود

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ رالف رانگنیک نمی‌خواست زندگی فعلی‌اش را تغییر دهد. به خصوص اینکه با پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ، او مجبور بود دو کار را هم‌زمان انجام دهد، یکی برنامه‌ریزی برای تیم بایرن و دیگری هم هدایت تیم ملی اتریش در یورو 2024.

از سوی دیگر، رانگنیک 65 ساله به خوبی می‌داند مربیگری در یک باشگاه بزرگ با تمام فشارهایی که باید تحمل کند، چه معنایی دارد و چنین چیزی در سن او برایش غیر قابل تصور است. گفتنی است قرارداد او با اتریش تا جام جهانی 2026 اعتبار دارد. همچنین مارتین فولکمار از اشپورت آینس شایعات مربوط به اختلافات رانگنیک با سران بایرن را رد کرده و این سرمربی به خاطر همین دلایل شخصی این فرصت را رد کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد