Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه بودجه رسمی شهرستان دامغان در سال ۹۹ درمجموع ۴۵ میلیارد تومان بود که از این ۴۵ میلیارد تومان نزدیک به ۶۰ درصد آن محقق شد، تاکید کرد: بودجه دامغان در سال گذشته در واقع نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان بود که اندک محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک سال اخیر با تلاش‌ها و دیدار‌های صورت گرفته با وزرا و معاونان وزرای و اعضای کابینه خوشبختانه ۲۰۰ میلیارد تومان مازاد بر بودجه سالانه شهرستان، از امکانات ملی و بودجه ملی برای مجموعه‌های شهرستان دامغان آورده شد که در قالب‌های مختلف به اجرا درآمده یا در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

عضو خانه ملت درباره اختصاص اعتبار به طرح‌های عقب افتاده شهرستان دامغان، بیان کرد: پروژه سدّ شهید ساجدی که شاید نزدیک به ۴۰ سال این پروژه معطل‌مانده بود و خوشبختانه بودجه خوبی برای آن گرفته شد که امیدواریم تا آخر سال جاری آن شاهد افتتاح آن باشیم.

علیزاده برمی با اشاره به طرح آبرسانی روستای کوه زر و با بیان اینکه این منطقه در مسئله آب مشکلات جدی داشتند، گفت: در منطقه کوه زر پروژه آب در دست اجرا است و تنها برای همین پروژه لوله‌کشی ۶۴ میلیارد تومان به صورت مجزا جذب شده که بتوانیم مشکلات آب روستا‌های جنوب دامغان را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذب اعتبار بودجه سالانه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور