Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@03:02:11 GMT

انهدام باند جعل اسکناس در جم بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۸۰۷۷

فرمانده انتظامی شهرستان جم از توابع استان بوشهر گفت: ۲ نفر از اعضای باند جاعلان اسکناس‌های تقلبی در این شهرستان دستگیر شدند. ناطقان: سرهنگ "سید علی مهدیان" روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی گزارش‌هایی در خصوص جعل اسکناس در شهرستان جم، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با رصد و اقدامات اطلاعاتی مامورین کلانتری ۱۱ ولایت با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان ۲ نفر از اعضای باند جاعلین فعال در جعل اسکناس، شناسایی و پس از کسب دستور قضایی در بازرسی از منزل آنها، ۱۶۸ میلیون تومان اسکناس جعلی کشف و متهمان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدیان ادامه داد: متهمن در تحقیقات صورت گرفته بیان داشتند از طریق فضای مجازی طعمه های خود را شناسایی و معاملات خود را از این طریق انجام می‌دادند.

وی گفت: متهمان برای خرید اجناس خود پس از مراجعه و مشغول کردن ذهن فروشنده به بهانه پرداخت نقدی، وجوه را پرداخت و به سرعت محل را ترک می کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان جم یادآورشد: متهمان جهت عدم شناسایی، خرید و معاملات خود را در نقاط مختلف کشور انجام می دادند.

وی تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

مهدیان تاکید کرد: شهروندان هرگونه اطلاعات خود در زمینه فعالیت غیرمجاز افراد در رابطه با موضوع فوق را از طریق تماس با ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند. منبع: عصر ایران برچسب ها: انهدام ، باند جعل اسکناس ، جم بوشهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انهدام باند جعل اسکناس جم بوشهر جعل اسکناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان