Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه های لیگ برتر انگلیس برای اینکه با مشکلی که بایرن مونیخ با آن مواجه شده است رو به رو نشوند، دست به اقداماتی می زنند. 

انگلیسی ها الزام واکسن کرونا زدن را وارد قراردادهای حرفه می کنند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، این موضوع که ترکیب باشگاه های انگلیسی از واکسن زده ها و واکسن نزده ها تشکیل شده، باعث ایجاد نگرانی هایی راجع به شیوع ویروس کرونا در تیم ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشهورترین نمونه این مشکل در بایرن مونیخ رخ داده، جایی که چند بازیکن واکسن نزده اند و به همین دلیل چندین و چند بازی از دست داده اند و البته با کاهش دستمزد مواجه شده اند. لیگ برتر در ماه اکتبر اعلام کرد که 68 درصد از بازیکنان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و 81 درصد حداقل یک دوز را دریافت کرده‌اند. برای مقابله با مشکلاتی که ممکن است در صورت واکسن نزدن باشگاه ها را درگیر خودش کند، باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس در حال بررسی این هستند که بند واکسیناسیون کامل را وارد قرارداد جدید بازیکنانشان بکنند تا بابت واکسینه بودن آنها مقابل ویروس کرونا اطمینان داشته باشند. 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! رسانه رسمی استقلال علیه داور دربی سند رو کرد؛ پنالتی بود؟ (عکس) یک چهارم بازی های لیگ بدون گل تمام شد؛ آبرو ریزی! واتسکه: انتقاد بلینگام از داور؟ او به کسی توهین نکرد و فقط حقیقت را گفت ژاوی: می توانیم بایرن مونیخ را شکست دهیم؛ نمی توانیم باز هم ناکام شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم

اکانت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی، به معرفی پیراهن اصلی این تیم در فصل بعد پرداخت.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!