Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  در آئین آغاز بکار رسمی محله اسلامی امام خمینی (ره) دامغان که با حضور مسئول قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، امام جمعه، دادستان، فرمانده سپاه، رئیس شورای اسلامی شهر و جمع کثیری از مدیران، علما، بسیجیان و اقشار مختلف مردم دامغان برگزارشد، طبقه فوقانی مهدیه مسجد عالمی و دفتر این محله اسلامی نیز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رسول کاظمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره) دامغان با حکمی از سوی حجت الاسلام پهلوانی فر مسئول قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به عنوان مسئول محله اسلامی امام خمینی (ره) محله امام دامغان معرفی شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این مراسم بابرشمردن موفقیت‌های چشمگیر پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره) و تلاش‌های مخلصانه ارکان و بسیجیان این پایگاه، گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره) به عنوان پایگاه برتر طرح اسوه از افتخارات مجموعه بسیج شهرستان دامغان است.

سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور با بیان اینکه در حال حاضر سه محله اسلامی مهر، قمر بنی هاشم (ع) و امام خمینی (ره) در دامغان فعالیت می‌کنند، افزود: قرارگاه پیامبر اکرم (ص) نیز در شهرستان دامغان تشکیل شده و استقرارو فعالیت ۵۶ قرارگاه محله‌ای مسجد محور نیز در سطح شهرستان دامغان نیز قریب به ۵۰ درصد پیشرفت داده شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محله های اسلامی آیین افتتاح محله اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت

معصومه حائری، همسر شهید سید مصطفی خمینی و عروس امام خمینی (ره) بود که صبح امروز، ششم اردیبهشت ماه، پس از تحمل یک دوره بیماری، دارفانی را وداع گفت. 

معصومه حائری همسر آیت‌الله مرتضی حائری و از خاندان آیت‌الله  العظمی عبدالکریم حائری، بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با شهید مصطفی خمینی ازدواج کرد.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس