Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: وجود منابع آبی فراوان در سراوان در کنار معضل بی‌آبی که مردم شهرستان از آن گلایه دارند نشان دهنده سوءمدیریت است. - اخبار استانها -

ملک فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سراوان اظهار داشت: وجود منابع آبی فراوان در سراوان در کنار معضل بی‌آبی که مردم شهرستان به طور مستمر از آن گلایه دارند نشان دهنده سوءمدیریت مسئولان و متولیان این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معضل بی‌آبی زمینه مهاجرت مردم روستاهای سراوان شده، گفت: انتقال آب از دشت «مکسوخته» به شهر سراوان و استفاده از نزدیک به 70 میلیون مترمکعب آب پشت سد «ماشکید اولیا» که سالهاست بلااستفاده مانده اولویت‌های حل معضل آبرسانی به مردم سراوان است.

پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در "بم پشت" سراوان برطرف می‌شودنماینده مردم سراوان: بسیج در حل مشکلات مردم پیشگام استنماینده مردم سراوان: آمار بالای بیکاری مرزنشینان سیستان و بلوچستان قابل قبول نیست

وی افزود: سد ماشکید به تشتک تبخیر آب تبدیل شده و منبع آبی وسیع آن حتی برای کشاورزی مردم منطقه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد که این موضوع به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و وزارت نیرو باید با اولویت زمینه‌سازی برای بهره‌برداری از آب پشت این سد را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/392/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مردم سراوان بی آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!