Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرتضایی شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه متأسفانه وضعیت واکسن در شهرستان کاشان مطلوب نیست، اظهار داشت: با توجه به احتمال شیوع نوع جدید ویروس کرونا لازم است همه مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کارمند ادارات دولتی باید همه واکسن کرونا را تزریق کنند، ابراز داشت: در صورتی که طبق بازرسی‌ها مشخص شود کارمندی واکسن تزریق نکرده، شخص رئیس آن اداره باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه بسیجیان و رزمندگان شهرستان کاشان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: به منظور احداث باغ موزه دفاع مقدس در کاشان حدود پنج هزار متر مربع زمین اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولین و مدیران شهرستان و همچنین جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نظر استاندار برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در کاشان جلب و عملیات اجرایی این مجموعه فرهنگی به زودی آغاز می‌شود.

مرتضایی با اشاره به برخی از اختلافات در بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی کاشان گفت: این اختلافات ابتدا باید در فرمانداری مطرح و در صورت حل نشدن موضوع باید مراتب از طریق استان پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان هیچ دستگاه اجرایی حق شکایت از دستگاه و یا اداره دیگری ندارد چراکه این موضوع هیچ وجاهت قانونی ندارد.

فرماندار کاشان با اشاره به برخی از اعتراضات در شهر برزک نسبت به پرداخت آب بها افزود: کارگروهی با حضور امام جمعه، نیروی انتظامی، رئیس شورای شهر و نمایندگان آبفا و فرمانداری برای حل این مشکل تشکیل شده است تا به این اعتراضات رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه در زمینه سلامت جامعه و شاخص‌های آن برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به صورت مداوم و پیوسته انجام شود، اظهار داشت: متأسفانه کاشان رتبه نخست چاقی و یکی از شهرهایی است که در مورد دیابت آمار بالایی دارد از این رو باید با نهادینه کردن تغییر سبک زندگی به خصوص در بین کارمندان و پرسنل ادارات و سازمان‌های اجرایی و خدماتی بیش از پیش در راستای سلامت جامعه تلاش کرد.

کد خبر 5368575

منبع: مهر

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا برزک بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا گرگان عکس استانها ایلام آلودگی هوا شیوع کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد